Atıf Formatları
Türkçe Öğretmeni Adaylarının Yaratıcı Yazma Becerilerinin Geliştirilmesinde Dijital Öykülerin Etkisi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

Y. Baki, "Türkçe Öğretmeni Adaylarının Yaratıcı Yazma Becerilerinin Geliştirilmesinde Dijital Öykülerin Etkisi," Ana Dili Eğitimi Dergisi , vol.7, pp.964-995, 2019

Baki, Y. 2019. Türkçe Öğretmeni Adaylarının Yaratıcı Yazma Becerilerinin Geliştirilmesinde Dijital Öykülerin Etkisi. Ana Dili Eğitimi Dergisi , vol.7 , 964-995.

Baki, Y., (2019). Türkçe Öğretmeni Adaylarının Yaratıcı Yazma Becerilerinin Geliştirilmesinde Dijital Öykülerin Etkisi. Ana Dili Eğitimi Dergisi , vol.7, 964-995.

Baki, YASEMİN. "Türkçe Öğretmeni Adaylarının Yaratıcı Yazma Becerilerinin Geliştirilmesinde Dijital Öykülerin Etkisi," Ana Dili Eğitimi Dergisi , vol.7, 964-995, 2019

Baki, YASEMİN. "Türkçe Öğretmeni Adaylarının Yaratıcı Yazma Becerilerinin Geliştirilmesinde Dijital Öykülerin Etkisi." Ana Dili Eğitimi Dergisi , vol.7, pp.964-995, 2019

Baki, Y. (2019) . "Türkçe Öğretmeni Adaylarının Yaratıcı Yazma Becerilerinin Geliştirilmesinde Dijital Öykülerin Etkisi." Ana Dili Eğitimi Dergisi , vol.7, pp.964-995.

@article{article, author={YASEMİN BAKİ}, title={Türkçe Öğretmeni Adaylarının Yaratıcı Yazma Becerilerinin Geliştirilmesinde Dijital Öykülerin Etkisi}, journal={Ana Dili Eğitimi Dergisi}, year=2019, pages={964-995} }