Y. Baki, "Türkçe Öğretmeni Adaylarının Üst Bilişsel OkumaStratejilerinin Okuma Motivasyonu Üzerindeki EtkisindeSınıf Düzeyinin ve Cinsiyetin Rolü," Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.50, pp.15-42, 2019
Baki, Y. 2019. Türkçe Öğretmeni Adaylarının Üst Bilişsel OkumaStratejilerinin Okuma Motivasyonu Üzerindeki EtkisindeSınıf Düzeyinin ve Cinsiyetin Rolü. Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.50 , 15-42.
Baki, Y., (2019). Türkçe Öğretmeni Adaylarının Üst Bilişsel OkumaStratejilerinin Okuma Motivasyonu Üzerindeki EtkisindeSınıf Düzeyinin ve Cinsiyetin Rolü. Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.50, 15-42.
Baki, YASEMİN. "Türkçe Öğretmeni Adaylarının Üst Bilişsel OkumaStratejilerinin Okuma Motivasyonu Üzerindeki EtkisindeSınıf Düzeyinin ve Cinsiyetin Rolü," Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.50, 15-42, 2019
Baki, YASEMİN. "Türkçe Öğretmeni Adaylarının Üst Bilişsel OkumaStratejilerinin Okuma Motivasyonu Üzerindeki EtkisindeSınıf Düzeyinin ve Cinsiyetin Rolü." Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.50, pp.15-42, 2019
Baki, Y. (2019) . "Türkçe Öğretmeni Adaylarının Üst Bilişsel OkumaStratejilerinin Okuma Motivasyonu Üzerindeki EtkisindeSınıf Düzeyinin ve Cinsiyetin Rolü." Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.50, pp.15-42.
@article{article, author={YASEMİN BAKİ}, title={Türkçe Öğretmeni Adaylarının Üst Bilişsel OkumaStratejilerinin Okuma Motivasyonu Üzerindeki EtkisindeSınıf Düzeyinin ve Cinsiyetin Rolü}, journal={Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi}, year=2019, pages={15-42} }