Atıf Formatları
İşbirliğine Dayalı Öğrenme Yönteminin Türk Dili Dersine Yönelik Öğrenci Tutumuna Etkisi ve Öğrenci Görüşlerinin İncelenmesi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

E. GÜLAY And D. EKİZ, "İşbirliğine Dayalı Öğrenme Yönteminin Türk Dili Dersine Yönelik Öğrenci Tutumuna Etkisi ve Öğrenci Görüşlerinin İncelenmesi," VI. Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi , Trabzon, Turkey, pp.333-348, 2013

GÜLAY, E. And EKİZ, D. 2013. İşbirliğine Dayalı Öğrenme Yönteminin Türk Dili Dersine Yönelik Öğrenci Tutumuna Etkisi ve Öğrenci Görüşlerinin İncelenmesi. VI. Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi , (Trabzon, Turkey), 333-348.

GÜLAY, E., & EKİZ, D., (2013). İşbirliğine Dayalı Öğrenme Yönteminin Türk Dili Dersine Yönelik Öğrenci Tutumuna Etkisi ve Öğrenci Görüşlerinin İncelenmesi . VI. Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi (pp.333-348). Trabzon, Turkey

GÜLAY, ERSİN, And Durmuş EKİZ. "İşbirliğine Dayalı Öğrenme Yönteminin Türk Dili Dersine Yönelik Öğrenci Tutumuna Etkisi ve Öğrenci Görüşlerinin İncelenmesi," VI. Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi, Trabzon, Turkey, 2013

GÜLAY, ERSİN And EKİZ, Durmuş. "İşbirliğine Dayalı Öğrenme Yönteminin Türk Dili Dersine Yönelik Öğrenci Tutumuna Etkisi ve Öğrenci Görüşlerinin İncelenmesi." VI. Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi , Trabzon, Turkey, pp.333-348, 2013

GÜLAY, E. And EKİZ, D. (2013) . "İşbirliğine Dayalı Öğrenme Yönteminin Türk Dili Dersine Yönelik Öğrenci Tutumuna Etkisi ve Öğrenci Görüşlerinin İncelenmesi." VI. Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi , Trabzon, Turkey, pp.333-348.

@conferencepaper{conferencepaper, author={ERSİN GÜLAY And author={Durmuş EKİZ}, title={İşbirliğine Dayalı Öğrenme Yönteminin Türk Dili Dersine Yönelik Öğrenci Tutumuna Etkisi ve Öğrenci Görüşlerinin İncelenmesi}, congress name={VI. Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi}, city={Trabzon}, country={Turkey}, year={2013}, pages={333-348} }