Atıf Formatları
Reklam Harcamaları ve Ekonomik Büyüme Arasındaki İlişki: Türkiye Örneği
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

D. Altıntaş Et Al. , "Relationship Between Advertising Spending And Economic Growth: The Case of Turkey," Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.22, no.3, pp.2647-2663, 2018

Altıntaş, D. Et Al. 2018. Relationship Between Advertising Spending And Economic Growth: The Case of Turkey. Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.22, no.3 , 2647-2663.

Altıntaş, D., Ayla, D., & Karış, Ç., (2018). Relationship Between Advertising Spending And Economic Growth: The Case of Turkey. Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.22, no.3, 2647-2663.

Altıntaş, Derya, DİLARA AYLA, And Çiğdem Karış. "Relationship Between Advertising Spending And Economic Growth: The Case of Turkey," Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.22, no.3, 2647-2663, 2018

Altıntaş, Derya Et Al. "Relationship Between Advertising Spending And Economic Growth: The Case of Turkey." Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.22, no.3, pp.2647-2663, 2018

Altıntaş, D. Ayla, D. And Karış, Ç. (2018) . "Relationship Between Advertising Spending And Economic Growth: The Case of Turkey." Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.22, no.3, pp.2647-2663.

@article{article, author={Derya Altıntaş Et Al. }, title={Relationship Between Advertising Spending And Economic Growth: The Case of Turkey}, journal={Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi}, year=2018, pages={2647-2663} }