Atıf Formatları
SOSYAL MEDYA ÜZERİNDEN YAPILAN REKLAMLARIN SATIN ALMA DAVRANIŞI ÜZERİNDEKİ ETKİSİNİ BELİRLEMEYE YÖNELİK BİR UYGULAMA
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

M. A. Yoldaş And H. Özaydın, "SOSYAL MEDYA ÜZERİNDEN YAPILAN REKLAMLARIN SATIN ALMA DAVRANIŞI ÜZERİNDEKİ ETKİSİNİ BELİRLEMEYE YÖNELİK BİR UYGULAMA," Avrasya Sosyal ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi , vol.4, no.12, pp.781-794, 2017

Yoldaş, M. A. And Özaydın, H. 2017. SOSYAL MEDYA ÜZERİNDEN YAPILAN REKLAMLARIN SATIN ALMA DAVRANIŞI ÜZERİNDEKİ ETKİSİNİ BELİRLEMEYE YÖNELİK BİR UYGULAMA. Avrasya Sosyal ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi , vol.4, no.12 , 781-794.

Yoldaş, M. A., & Özaydın, H., (2017). SOSYAL MEDYA ÜZERİNDEN YAPILAN REKLAMLARIN SATIN ALMA DAVRANIŞI ÜZERİNDEKİ ETKİSİNİ BELİRLEMEYE YÖNELİK BİR UYGULAMA. Avrasya Sosyal ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi , vol.4, no.12, 781-794.

Yoldaş, Muhammed, And HAYDAR ÖZAYDIN. "SOSYAL MEDYA ÜZERİNDEN YAPILAN REKLAMLARIN SATIN ALMA DAVRANIŞI ÜZERİNDEKİ ETKİSİNİ BELİRLEMEYE YÖNELİK BİR UYGULAMA," Avrasya Sosyal ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi , vol.4, no.12, 781-794, 2017

Yoldaş, Muhammed A. And Özaydın, HAYDAR. "SOSYAL MEDYA ÜZERİNDEN YAPILAN REKLAMLARIN SATIN ALMA DAVRANIŞI ÜZERİNDEKİ ETKİSİNİ BELİRLEMEYE YÖNELİK BİR UYGULAMA." Avrasya Sosyal ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi , vol.4, no.12, pp.781-794, 2017

Yoldaş, M. A. And Özaydın, H. (2017) . "SOSYAL MEDYA ÜZERİNDEN YAPILAN REKLAMLARIN SATIN ALMA DAVRANIŞI ÜZERİNDEKİ ETKİSİNİ BELİRLEMEYE YÖNELİK BİR UYGULAMA." Avrasya Sosyal ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi , vol.4, no.12, pp.781-794.

@article{article, author={Muhammed Asıf Yoldaş And author={HAYDAR ÖZAYDIN}, title={SOSYAL MEDYA ÜZERİNDEN YAPILAN REKLAMLARIN SATIN ALMA DAVRANIŞI ÜZERİNDEKİ ETKİSİNİ BELİRLEMEYE YÖNELİK BİR UYGULAMA}, journal={Avrasya Sosyal ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi}, year=2017, pages={781-794} }