Atıf Formatları
Okul Öncesi 5-6 Yaş Grubu Öğrencilerinin Bireysel Olarak ve Grupla DinledikleriKlasik ve Dijital Hikâyeleri Anlama Düzeyleri Üzerine Bir İnceleme
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

M. S. AYDIN And E. EKİNCİ ÇELİKPAZU, "Okul Öncesi 5-6 Yaş Grubu Öğrencilerinin Bireysel Olarak ve Grupla DinledikleriKlasik ve Dijital Hikâyeleri Anlama Düzeyleri Üzerine Bir İnceleme," International Journal of Languages’ Education and Teaching , vol.7, no.4, pp.242-266, 2019

AYDIN, M. S. And EKİNCİ ÇELİKPAZU, E. 2019. Okul Öncesi 5-6 Yaş Grubu Öğrencilerinin Bireysel Olarak ve Grupla DinledikleriKlasik ve Dijital Hikâyeleri Anlama Düzeyleri Üzerine Bir İnceleme. International Journal of Languages’ Education and Teaching , vol.7, no.4 , 242-266.

AYDIN, M. S., & EKİNCİ ÇELİKPAZU, E., (2019). Okul Öncesi 5-6 Yaş Grubu Öğrencilerinin Bireysel Olarak ve Grupla DinledikleriKlasik ve Dijital Hikâyeleri Anlama Düzeyleri Üzerine Bir İnceleme. International Journal of Languages’ Education and Teaching , vol.7, no.4, 242-266.

AYDIN, Meryem, And ESRA EKİNCİ ÇELİKPAZU. "Okul Öncesi 5-6 Yaş Grubu Öğrencilerinin Bireysel Olarak ve Grupla DinledikleriKlasik ve Dijital Hikâyeleri Anlama Düzeyleri Üzerine Bir İnceleme," International Journal of Languages’ Education and Teaching , vol.7, no.4, 242-266, 2019

AYDIN, Meryem S. And EKİNCİ ÇELİKPAZU, ESRA E. . "Okul Öncesi 5-6 Yaş Grubu Öğrencilerinin Bireysel Olarak ve Grupla DinledikleriKlasik ve Dijital Hikâyeleri Anlama Düzeyleri Üzerine Bir İnceleme." International Journal of Languages’ Education and Teaching , vol.7, no.4, pp.242-266, 2019

AYDIN, M. S. And EKİNCİ ÇELİKPAZU, E. (2019) . "Okul Öncesi 5-6 Yaş Grubu Öğrencilerinin Bireysel Olarak ve Grupla DinledikleriKlasik ve Dijital Hikâyeleri Anlama Düzeyleri Üzerine Bir İnceleme." International Journal of Languages’ Education and Teaching , vol.7, no.4, pp.242-266.

@article{article, author={Meryem Sinem AYDIN And author={ESRA EKİNCİ ÇELİKPAZU}, title={Okul Öncesi 5-6 Yaş Grubu Öğrencilerinin Bireysel Olarak ve Grupla DinledikleriKlasik ve Dijital Hikâyeleri Anlama Düzeyleri Üzerine Bir İnceleme}, journal={International Journal of Languages’ Education and Teaching}, year=2019, pages={242-266} }