A. ÖZTÜRK And A. KIRMIZIKAYA, "Marka Aşkının Pozitif Ağızdan Ağıza İletişim İle Satın Alma Niyetine Etkisi: Trabzonspor Örneği," ICESSER 3rd International Congress on Empirical Social Sciences, Economy, Management and Education Researches , Ankara, Turkey, 2022
ÖZTÜRK, A. And KIRMIZIKAYA, A. 2022. Marka Aşkının Pozitif Ağızdan Ağıza İletişim İle Satın Alma Niyetine Etkisi: Trabzonspor Örneği. ICESSER 3rd International Congress on Empirical Social Sciences, Economy, Management and Education Researches , (Ankara, Turkey).
ÖZTÜRK, A., & KIRMIZIKAYA, A., (2022). Marka Aşkının Pozitif Ağızdan Ağıza İletişim İle Satın Alma Niyetine Etkisi: Trabzonspor Örneği . ICESSER 3rd International Congress on Empirical Social Sciences, Economy, Management and Education Researches, Ankara, Turkey
ÖZTÜRK, ABDÜLKADİR, And Arif KIRMIZIKAYA. "Marka Aşkının Pozitif Ağızdan Ağıza İletişim İle Satın Alma Niyetine Etkisi: Trabzonspor Örneği," ICESSER 3rd International Congress on Empirical Social Sciences, Economy, Management and Education Researches, Ankara, Turkey, 2022
ÖZTÜRK, ABDÜLKADİR And KIRMIZIKAYA, Arif. "Marka Aşkının Pozitif Ağızdan Ağıza İletişim İle Satın Alma Niyetine Etkisi: Trabzonspor Örneği." ICESSER 3rd International Congress on Empirical Social Sciences, Economy, Management and Education Researches , Ankara, Turkey, 2022
ÖZTÜRK, A. And KIRMIZIKAYA, A. (2022) . "Marka Aşkının Pozitif Ağızdan Ağıza İletişim İle Satın Alma Niyetine Etkisi: Trabzonspor Örneği." ICESSER 3rd International Congress on Empirical Social Sciences, Economy, Management and Education Researches , Ankara, Turkey.
@conferencepaper{conferencepaper, author={ABDÜLKADİR ÖZTÜRK And author={Arif KIRMIZIKAYA}, title={Marka Aşkının Pozitif Ağızdan Ağıza İletişim İle Satın Alma Niyetine Etkisi: Trabzonspor Örneği}, congress name={ICESSER 3rd International Congress on Empirical Social Sciences, Economy, Management and Education Researches}, city={Ankara}, country={Turkey}, year={2022}}