Atıf Formatları
Öğretmen Adaylarına Göre Sosyal Bilgiler DersindeOkul Dışı Öğrenmenin Etkililiği
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

A. Seyhan, "Öğretmen Adaylarına Göre Sosyal Bilgiler DersindeOkul Dışı Öğrenmenin Etkililiği," Turkish Journal of Educational Studies , vol.7, no.3, pp.27-51, 2020

Seyhan, A. 2020. Öğretmen Adaylarına Göre Sosyal Bilgiler DersindeOkul Dışı Öğrenmenin Etkililiği. Turkish Journal of Educational Studies , vol.7, no.3 , 27-51.

Seyhan, A., (2020). Öğretmen Adaylarına Göre Sosyal Bilgiler DersindeOkul Dışı Öğrenmenin Etkililiği. Turkish Journal of Educational Studies , vol.7, no.3, 27-51.

Seyhan, AYŞE. "Öğretmen Adaylarına Göre Sosyal Bilgiler DersindeOkul Dışı Öğrenmenin Etkililiği," Turkish Journal of Educational Studies , vol.7, no.3, 27-51, 2020

Seyhan, AYŞE. "Öğretmen Adaylarına Göre Sosyal Bilgiler DersindeOkul Dışı Öğrenmenin Etkililiği." Turkish Journal of Educational Studies , vol.7, no.3, pp.27-51, 2020

Seyhan, A. (2020) . "Öğretmen Adaylarına Göre Sosyal Bilgiler DersindeOkul Dışı Öğrenmenin Etkililiği." Turkish Journal of Educational Studies , vol.7, no.3, pp.27-51.

@article{article, author={AYŞE SEYHAN}, title={Öğretmen Adaylarına Göre Sosyal Bilgiler DersindeOkul Dışı Öğrenmenin Etkililiği}, journal={Turkish Journal of Educational Studies}, year=2020, pages={27-51} }