Atıf Formatları
ORTAOKUL MATEMATİK ÖĞRETMENLERİNİN KESİRLERLE ÇIKARMA İŞLEMİNE YÖNELİK PROBLEM KURMA BECERİLERİNİN İNCELENMESİ
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

T. KAR And A. IŞIK, "ORTAOKUL MATEMATİK ÖĞRETMENLERİNİN KESİRLERLE ÇIKARMA İŞLEMİNE YÖNELİK PROBLEM KURMA BECERİLERİNİN İNCELENMESİ," Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.24, pp.243-276, 2015

KAR, T. And IŞIK, A. 2015. ORTAOKUL MATEMATİK ÖĞRETMENLERİNİN KESİRLERLE ÇIKARMA İŞLEMİNE YÖNELİK PROBLEM KURMA BECERİLERİNİN İNCELENMESİ. Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.24 , 243-276.

KAR, T., & IŞIK, A., (2015). ORTAOKUL MATEMATİK ÖĞRETMENLERİNİN KESİRLERLE ÇIKARMA İŞLEMİNE YÖNELİK PROBLEM KURMA BECERİLERİNİN İNCELENMESİ. Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.24, 243-276.

KAR, TUĞRUL, And Ahmet IŞIK. "ORTAOKUL MATEMATİK ÖĞRETMENLERİNİN KESİRLERLE ÇIKARMA İŞLEMİNE YÖNELİK PROBLEM KURMA BECERİLERİNİN İNCELENMESİ," Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.24, 243-276, 2015

KAR, TUĞRUL And IŞIK, Ahmet. "ORTAOKUL MATEMATİK ÖĞRETMENLERİNİN KESİRLERLE ÇIKARMA İŞLEMİNE YÖNELİK PROBLEM KURMA BECERİLERİNİN İNCELENMESİ." Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.24, pp.243-276, 2015

KAR, T. And IŞIK, A. (2015) . "ORTAOKUL MATEMATİK ÖĞRETMENLERİNİN KESİRLERLE ÇIKARMA İŞLEMİNE YÖNELİK PROBLEM KURMA BECERİLERİNİN İNCELENMESİ." Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.24, pp.243-276.

@article{article, author={TUĞRUL KAR And author={Ahmet IŞIK}, title={ORTAOKUL MATEMATİK ÖĞRETMENLERİNİN KESİRLERLE ÇIKARMA İŞLEMİNE YÖNELİK PROBLEM KURMA BECERİLERİNİN İNCELENMESİ}, journal={Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2015, pages={243-276} }