Atıf Formatları
YAP Programlama Öğretim Modelinin Öğrencilerin Bilgi-İşlemsel Düşünme Becerilerine Etkisi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

A. K. Erümit Et Al. , "YAP Programlama Öğretim Modelinin Öğrencilerin Bilgi-İşlemsel Düşünme Becerilerine Etkisi," Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.28, no.3, pp.1529-1540, 2020

Erümit, A. K. Et Al. 2020. YAP Programlama Öğretim Modelinin Öğrencilerin Bilgi-İşlemsel Düşünme Becerilerine Etkisi. Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.28, no.3 , 1529-1540.

Erümit, A. K., Şahin, G., & Karal, H., (2020). YAP Programlama Öğretim Modelinin Öğrencilerin Bilgi-İşlemsel Düşünme Becerilerine Etkisi. Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.28, no.3, 1529-1540.

Erümit, Ali, GÜVEN ŞAHİN, And Hasan Karal. "YAP Programlama Öğretim Modelinin Öğrencilerin Bilgi-İşlemsel Düşünme Becerilerine Etkisi," Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.28, no.3, 1529-1540, 2020

Erümit, Ali K. Et Al. "YAP Programlama Öğretim Modelinin Öğrencilerin Bilgi-İşlemsel Düşünme Becerilerine Etkisi." Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.28, no.3, pp.1529-1540, 2020

Erümit, A. K. Şahin, G. And Karal, H. (2020) . "YAP Programlama Öğretim Modelinin Öğrencilerin Bilgi-İşlemsel Düşünme Becerilerine Etkisi." Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.28, no.3, pp.1529-1540.

@article{article, author={Ali Kürşat Erümit Et Al. }, title={YAP Programlama Öğretim Modelinin Öğrencilerin Bilgi-İşlemsel Düşünme Becerilerine Etkisi}, journal={Kastamonu Eğitim Dergisi}, year=2020, pages={1529-1540} }