Atıf Formatları
Teknoloji Destekli Matematik Eğitiminin Değerlendirilmesi: Öz ve Akran Değerlendirme
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

N. UZUN Et Al. , "Teknoloji Destekli Matematik Eğitiminin Değerlendirilmesi: Öz ve Akran Değerlendirme," 10 th International Computer and Instructional Technologies Symposium (ICITS) , Rize, Turkey, pp.224, 2016

UZUN, N. Et Al. 2016. Teknoloji Destekli Matematik Eğitiminin Değerlendirilmesi: Öz ve Akran Değerlendirme. 10 th International Computer and Instructional Technologies Symposium (ICITS) , (Rize, Turkey), 224.

UZUN, N., AYGÜN, B., & ATASOY, E., (2016). Teknoloji Destekli Matematik Eğitiminin Değerlendirilmesi: Öz ve Akran Değerlendirme . 10 th International Computer and Instructional Technologies Symposium (ICITS) (pp.224). Rize, Turkey

UZUN, NESLİHAN, BERNA AYGÜN, And ERCAN ATASOY. "Teknoloji Destekli Matematik Eğitiminin Değerlendirilmesi: Öz ve Akran Değerlendirme," 10 th International Computer and Instructional Technologies Symposium (ICITS), Rize, Turkey, 2016

UZUN, NESLİHAN Et Al. "Teknoloji Destekli Matematik Eğitiminin Değerlendirilmesi: Öz ve Akran Değerlendirme." 10 th International Computer and Instructional Technologies Symposium (ICITS) , Rize, Turkey, pp.224, 2016

UZUN, N. AYGÜN, B. And ATASOY, E. (2016) . "Teknoloji Destekli Matematik Eğitiminin Değerlendirilmesi: Öz ve Akran Değerlendirme." 10 th International Computer and Instructional Technologies Symposium (ICITS) , Rize, Turkey, p.224.

@conferencepaper{conferencepaper, author={NESLİHAN UZUN Et Al. }, title={Teknoloji Destekli Matematik Eğitiminin Değerlendirilmesi: Öz ve Akran Değerlendirme}, congress name={10 th International Computer and Instructional Technologies Symposium (ICITS)}, city={Rize}, country={Turkey}, year={2016}, pages={224} }