Y. BAKİ, "Web 2.0 Araçlarının Dijital Okuryazarlık Becerilerinin ve Web Pedagojik İçerik Bilgisinin Gelişimine Etkisi," Ana Dili Eğitimi Dergisi , vol.10, no.3, pp.671-695, 2022
BAKİ, Y. 2022. Web 2.0 Araçlarının Dijital Okuryazarlık Becerilerinin ve Web Pedagojik İçerik Bilgisinin Gelişimine Etkisi. Ana Dili Eğitimi Dergisi , vol.10, no.3 , 671-695.
BAKİ, Y., (2022). Web 2.0 Araçlarının Dijital Okuryazarlık Becerilerinin ve Web Pedagojik İçerik Bilgisinin Gelişimine Etkisi. Ana Dili Eğitimi Dergisi , vol.10, no.3, 671-695.
BAKİ, YASEMİN. "Web 2.0 Araçlarının Dijital Okuryazarlık Becerilerinin ve Web Pedagojik İçerik Bilgisinin Gelişimine Etkisi," Ana Dili Eğitimi Dergisi , vol.10, no.3, 671-695, 2022
BAKİ, YASEMİN. "Web 2.0 Araçlarının Dijital Okuryazarlık Becerilerinin ve Web Pedagojik İçerik Bilgisinin Gelişimine Etkisi." Ana Dili Eğitimi Dergisi , vol.10, no.3, pp.671-695, 2022
BAKİ, Y. (2022) . "Web 2.0 Araçlarının Dijital Okuryazarlık Becerilerinin ve Web Pedagojik İçerik Bilgisinin Gelişimine Etkisi." Ana Dili Eğitimi Dergisi , vol.10, no.3, pp.671-695.
@article{article, author={YASEMİN BAKİ}, title={Web 2.0 Araçlarının Dijital Okuryazarlık Becerilerinin ve Web Pedagojik İçerik Bilgisinin Gelişimine Etkisi}, journal={Ana Dili Eğitimi Dergisi}, year=2022, pages={671-695} }