Atıf Formatları
Web 2.0 Araçlarının Dijital Okuryazarlık Becerilerinin ve Web Pedagojik İçerik Bilgisinin Gelişimine Etkisi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

Y. Baki, "Web 2.0 Araçlarının Dijital Okuryazarlık Becerilerinin ve Web Pedagojik İçerik Bilgisinin Gelişimine Etkisi," Ana Dili Eğitimi Dergisi , vol.10, no.3, pp.671-695, 2022

Baki, Y. 2022. Web 2.0 Araçlarının Dijital Okuryazarlık Becerilerinin ve Web Pedagojik İçerik Bilgisinin Gelişimine Etkisi. Ana Dili Eğitimi Dergisi , vol.10, no.3 , 671-695.

Baki, Y., (2022). Web 2.0 Araçlarının Dijital Okuryazarlık Becerilerinin ve Web Pedagojik İçerik Bilgisinin Gelişimine Etkisi. Ana Dili Eğitimi Dergisi , vol.10, no.3, 671-695.

Baki, YASEMİN. "Web 2.0 Araçlarının Dijital Okuryazarlık Becerilerinin ve Web Pedagojik İçerik Bilgisinin Gelişimine Etkisi," Ana Dili Eğitimi Dergisi , vol.10, no.3, 671-695, 2022

Baki, YASEMİN. "Web 2.0 Araçlarının Dijital Okuryazarlık Becerilerinin ve Web Pedagojik İçerik Bilgisinin Gelişimine Etkisi." Ana Dili Eğitimi Dergisi , vol.10, no.3, pp.671-695, 2022

Baki, Y. (2022) . "Web 2.0 Araçlarının Dijital Okuryazarlık Becerilerinin ve Web Pedagojik İçerik Bilgisinin Gelişimine Etkisi." Ana Dili Eğitimi Dergisi , vol.10, no.3, pp.671-695.

@article{article, author={YASEMİN BAKİ}, title={Web 2.0 Araçlarının Dijital Okuryazarlık Becerilerinin ve Web Pedagojik İçerik Bilgisinin Gelişimine Etkisi}, journal={Ana Dili Eğitimi Dergisi}, year=2022, pages={671-695} }