E. USTAAHMETOĞLU Et Al. , "Muhasebe Bürolarında Sunulan Hizmetin Kalitesinin Müşteriler Tarafından Değerlendirilmesine Yönelik Bir Uygulama," Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi , vol.9, no.18, pp.239-254, 2013
USTAAHMETOĞLU, E. Et Al. 2013. Muhasebe Bürolarında Sunulan Hizmetin Kalitesinin Müşteriler Tarafından Değerlendirilmesine Yönelik Bir Uygulama. Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi , vol.9, no.18 , 239-254.
USTAAHMETOĞLU, E., AYGÜN, D., & SAVCI, M., (2013). Muhasebe Bürolarında Sunulan Hizmetin Kalitesinin Müşteriler Tarafından Değerlendirilmesine Yönelik Bir Uygulama. Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi , vol.9, no.18, 239-254.
USTAAHMETOĞLU, EROL, DAVUT AYGÜN, And MUSTAFA SAVCI. "Muhasebe Bürolarında Sunulan Hizmetin Kalitesinin Müşteriler Tarafından Değerlendirilmesine Yönelik Bir Uygulama," Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi , vol.9, no.18, 239-254, 2013
USTAAHMETOĞLU, EROL Et Al. "Muhasebe Bürolarında Sunulan Hizmetin Kalitesinin Müşteriler Tarafından Değerlendirilmesine Yönelik Bir Uygulama." Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi , vol.9, no.18, pp.239-254, 2013
USTAAHMETOĞLU, E. AYGÜN, D. And SAVCI, M. (2013) . "Muhasebe Bürolarında Sunulan Hizmetin Kalitesinin Müşteriler Tarafından Değerlendirilmesine Yönelik Bir Uygulama." Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi , vol.9, no.18, pp.239-254.
@article{article, author={EROL USTAAHMETOĞLU Et Al. }, title={Muhasebe Bürolarında Sunulan Hizmetin Kalitesinin Müşteriler Tarafından Değerlendirilmesine Yönelik Bir Uygulama}, journal={Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi}, year=2013, pages={239-254} }