Atıf Formatları
Sosyal Medya Pazarlama Faaliyetleri İle İlgili Yapılan Çalışmaların Bibliyometrik Analizi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

A. KIRMIZIKAYA And A. ÖZTÜRK, "Bibliometric Analysis of Studies on Social Media Marketing Activities," Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.15, no.3, pp.830-844, 2024

KIRMIZIKAYA, A. And ÖZTÜRK, A. 2024. Bibliometric Analysis of Studies on Social Media Marketing Activities. Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.15, no.3 , 830-844.

KIRMIZIKAYA, A., & ÖZTÜRK, A., (2024). Bibliometric Analysis of Studies on Social Media Marketing Activities. Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.15, no.3, 830-844.

KIRMIZIKAYA, Arif, And ABDÜLKADİR ÖZTÜRK. "Bibliometric Analysis of Studies on Social Media Marketing Activities," Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.15, no.3, 830-844, 2024

KIRMIZIKAYA, Arif And ÖZTÜRK, ABDÜLKADİR. "Bibliometric Analysis of Studies on Social Media Marketing Activities." Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.15, no.3, pp.830-844, 2024

KIRMIZIKAYA, A. And ÖZTÜRK, A. (2024) . "Bibliometric Analysis of Studies on Social Media Marketing Activities." Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.15, no.3, pp.830-844.

@article{article, author={Arif KIRMIZIKAYA And author={ABDÜLKADİR ÖZTÜRK}, title={Bibliometric Analysis of Studies on Social Media Marketing Activities}, journal={Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2024, pages={830-844} }