Atıf Formatları
Ortaokul Öğrencilerinin Okuduğunu Anlamada Özetleme Stratejilerini Kullanma Becerilerinin Değerlendirilmesi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

E. AKTAŞ And B. BAYRAM, "Ortaokul Öğrencilerinin Okuduğunu Anlamada Özetleme Stratejilerini Kullanma Becerilerinin Değerlendirilmesi," Uluslararası Türkçe Edebiyat Eğitim ve Kültür Dergisi , vol.1, no.6, pp.346-360, 2017

AKTAŞ, E. And BAYRAM, B. 2017. Ortaokul Öğrencilerinin Okuduğunu Anlamada Özetleme Stratejilerini Kullanma Becerilerinin Değerlendirilmesi. Uluslararası Türkçe Edebiyat Eğitim ve Kültür Dergisi , vol.1, no.6 , 346-360.

AKTAŞ, E., & BAYRAM, B., (2017). Ortaokul Öğrencilerinin Okuduğunu Anlamada Özetleme Stratejilerini Kullanma Becerilerinin Değerlendirilmesi. Uluslararası Türkçe Edebiyat Eğitim ve Kültür Dergisi , vol.1, no.6, 346-360.

AKTAŞ, ELİF, And BORA BAYRAM. "Ortaokul Öğrencilerinin Okuduğunu Anlamada Özetleme Stratejilerini Kullanma Becerilerinin Değerlendirilmesi," Uluslararası Türkçe Edebiyat Eğitim ve Kültür Dergisi , vol.1, no.6, 346-360, 2017

AKTAŞ, ELİF And BAYRAM, BORA. "Ortaokul Öğrencilerinin Okuduğunu Anlamada Özetleme Stratejilerini Kullanma Becerilerinin Değerlendirilmesi." Uluslararası Türkçe Edebiyat Eğitim ve Kültür Dergisi , vol.1, no.6, pp.346-360, 2017

AKTAŞ, E. And BAYRAM, B. (2017) . "Ortaokul Öğrencilerinin Okuduğunu Anlamada Özetleme Stratejilerini Kullanma Becerilerinin Değerlendirilmesi." Uluslararası Türkçe Edebiyat Eğitim ve Kültür Dergisi , vol.1, no.6, pp.346-360.

@article{article, author={ELİF AKTAŞ And author={BORA BAYRAM}, title={Ortaokul Öğrencilerinin Okuduğunu Anlamada Özetleme Stratejilerini Kullanma Becerilerinin Değerlendirilmesi}, journal={Uluslararası Türkçe Edebiyat Eğitim ve Kültür Dergisi}, year=2017, pages={346-360} }