A. Tuygun Toklu, "Hizmet Kalitesinin Lojistik Müşteri Memnuniyetine Etkisi: Sarp Sınır Kapısı Üzerine Bir Araştırma," In Genel Isletme Çalısmaları , Ankara: Akademisyen Kitabevi, 2021, pp.161-180.
Tuygun Toklu, A. Hizmet Kalitesinin Lojistik Müşteri Memnuniyetine Etkisi: Sarp Sınır Kapısı Üzerine Bir Araştırma. 2021. In Genel Isletme Çalısmaları , Akademisyen Kitabevi, Ankara, 161-180.
Tuygun Toklu, A., (2021). Hizmet Kalitesinin Lojistik Müşteri Memnuniyetine Etkisi: Sarp Sınır Kapısı Üzerine Bir Araştırma. Genel Isletme Çalısmaları (pp.161-180), Ankara: Akademisyen Kitabevi.
Tuygun Toklu, ARZU. "Hizmet Kalitesinin Lojistik Müşteri Memnuniyetine Etkisi: Sarp Sınır Kapısı Üzerine Bir Araştırma." In Genel Isletme Çalısmaları , 161-180. Ankara: Akademisyen Kitabevi, 2021
Tuygun Toklu, ARZU T. . "Hizmet Kalitesinin Lojistik Müşteri Memnuniyetine Etkisi: Sarp Sınır Kapısı Üzerine Bir Araştırma." Genel Isletme Çalısmaları , Akademisyen Kitabevi, 2021, pp.161-180.
Tuygun Toklu, A. (2021) "Hizmet Kalitesinin Lojistik Müşteri Memnuniyetine Etkisi: Sarp Sınır Kapısı Üzerine Bir Araştırma", Genel Isletme Çalısmaları . Ankara: Akademisyen Kitabevi.
@bookchapter{bookchapter, author ={ARZU TUYGUN TOKLU}, chaptertitle={Hizmet Kalitesinin Lojistik Müşteri Memnuniyetine Etkisi: Sarp Sınır Kapısı Üzerine Bir Araştırma}, booktitle={ Genel Isletme Çalısmaları}, publisher={Akademisyen Kitabevi}, city={Ankara},year={2021} }