T. KAR And C. IŞIK, "Ortaokul matematik öğretmenlerinin kurdukları problemlerin güçlük düzeyine yönelik görüşlerinin incelenmesi," Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.16, no.2, pp.63-81, 2015
KAR, T. And IŞIK, C. 2015. Ortaokul matematik öğretmenlerinin kurdukları problemlerin güçlük düzeyine yönelik görüşlerinin incelenmesi. Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.16, no.2 , 63-81.
KAR, T., & IŞIK, C., (2015). Ortaokul matematik öğretmenlerinin kurdukları problemlerin güçlük düzeyine yönelik görüşlerinin incelenmesi. Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.16, no.2, 63-81.
KAR, TUĞRUL, And CEMALETTİN IŞIK. "Ortaokul matematik öğretmenlerinin kurdukları problemlerin güçlük düzeyine yönelik görüşlerinin incelenmesi," Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.16, no.2, 63-81, 2015
KAR, TUĞRUL And IŞIK, CEMALETTİN. "Ortaokul matematik öğretmenlerinin kurdukları problemlerin güçlük düzeyine yönelik görüşlerinin incelenmesi." Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.16, no.2, pp.63-81, 2015
KAR, T. And IŞIK, C. (2015) . "Ortaokul matematik öğretmenlerinin kurdukları problemlerin güçlük düzeyine yönelik görüşlerinin incelenmesi." Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.16, no.2, pp.63-81.
@article{article, author={TUĞRUL KAR And author={CEMALETTİN IŞIK}, title={Ortaokul matematik öğretmenlerinin kurdukları problemlerin güçlük düzeyine yönelik görüşlerinin incelenmesi}, journal={Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2015, pages={63-81} }