Atıf Formatları
Ortaokul matematik öğretmenlerinin kurdukları problemlerin güçlük düzeyine yönelik görüşlerinin incelenmesi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

T. KAR And C. IŞIK, "Ortaokul matematik öğretmenlerinin kurdukları problemlerin güçlük düzeyine yönelik görüşlerinin incelenmesi," Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.16, no.2, pp.63-81, 2015

KAR, T. And IŞIK, C. 2015. Ortaokul matematik öğretmenlerinin kurdukları problemlerin güçlük düzeyine yönelik görüşlerinin incelenmesi. Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.16, no.2 , 63-81.

KAR, T., & IŞIK, C., (2015). Ortaokul matematik öğretmenlerinin kurdukları problemlerin güçlük düzeyine yönelik görüşlerinin incelenmesi. Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.16, no.2, 63-81.

KAR, TUĞRUL, And CEMALETTİN IŞIK. "Ortaokul matematik öğretmenlerinin kurdukları problemlerin güçlük düzeyine yönelik görüşlerinin incelenmesi," Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.16, no.2, 63-81, 2015

KAR, TUĞRUL And IŞIK, CEMALETTİN. "Ortaokul matematik öğretmenlerinin kurdukları problemlerin güçlük düzeyine yönelik görüşlerinin incelenmesi." Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.16, no.2, pp.63-81, 2015

KAR, T. And IŞIK, C. (2015) . "Ortaokul matematik öğretmenlerinin kurdukları problemlerin güçlük düzeyine yönelik görüşlerinin incelenmesi." Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.16, no.2, pp.63-81.

@article{article, author={TUĞRUL KAR And author={CEMALETTİN IŞIK}, title={Ortaokul matematik öğretmenlerinin kurdukları problemlerin güçlük düzeyine yönelik görüşlerinin incelenmesi}, journal={Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2015, pages={63-81} }