Atıf Formatları
Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Türk Eğitim Sistemi’nde İmkân ve Fırsat Eşitliğinin Gerçekleşmesine Yönelik Görüşleri
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

C. TUNA, "Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Türk Eğitim Sistemi’nde İmkân ve Fırsat Eşitliğinin Gerçekleşmesine Yönelik Görüşleri," Kosova Eğitim Araştırmaları Dergisi , vol.2, no.3, pp.2-28, 2021

TUNA, C. 2021. Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Türk Eğitim Sistemi’nde İmkân ve Fırsat Eşitliğinin Gerçekleşmesine Yönelik Görüşleri. Kosova Eğitim Araştırmaları Dergisi , vol.2, no.3 , 2-28.

TUNA, C., (2021). Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Türk Eğitim Sistemi’nde İmkân ve Fırsat Eşitliğinin Gerçekleşmesine Yönelik Görüşleri. Kosova Eğitim Araştırmaları Dergisi , vol.2, no.3, 2-28.

TUNA, CEM. "Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Türk Eğitim Sistemi’nde İmkân ve Fırsat Eşitliğinin Gerçekleşmesine Yönelik Görüşleri," Kosova Eğitim Araştırmaları Dergisi , vol.2, no.3, 2-28, 2021

TUNA, CEM. "Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Türk Eğitim Sistemi’nde İmkân ve Fırsat Eşitliğinin Gerçekleşmesine Yönelik Görüşleri." Kosova Eğitim Araştırmaları Dergisi , vol.2, no.3, pp.2-28, 2021

TUNA, C. (2021) . "Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Türk Eğitim Sistemi’nde İmkân ve Fırsat Eşitliğinin Gerçekleşmesine Yönelik Görüşleri." Kosova Eğitim Araştırmaları Dergisi , vol.2, no.3, pp.2-28.

@article{article, author={CEM TUNA}, title={Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Türk Eğitim Sistemi’nde İmkân ve Fırsat Eşitliğinin Gerçekleşmesine Yönelik Görüşleri}, journal={Kosova Eğitim Araştırmaları Dergisi}, year=2021, pages={2-28} }