Atıf Formatları
Türkçe Öğretmeni Adaylarının Kitap Okuma Alışkanlıklarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

N. Karakuş And Y. BAKİ, "Türkçe Öğretmeni Adaylarının Kitap Okuma Alışkanlıklarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi," International Journal of Language Academy , vol.2, no.3, pp.74-87, 2014

Karakuş, N. And BAKİ, Y. 2014. Türkçe Öğretmeni Adaylarının Kitap Okuma Alışkanlıklarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi. International Journal of Language Academy , vol.2, no.3 , 74-87.

Karakuş, N., & BAKİ, Y., (2014). Türkçe Öğretmeni Adaylarının Kitap Okuma Alışkanlıklarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi. International Journal of Language Academy , vol.2, no.3, 74-87.

Karakuş, Neslihan, And YASEMİN BAKİ. "Türkçe Öğretmeni Adaylarının Kitap Okuma Alışkanlıklarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi," International Journal of Language Academy , vol.2, no.3, 74-87, 2014

Karakuş, Neslihan And BAKİ, YASEMİN. "Türkçe Öğretmeni Adaylarının Kitap Okuma Alışkanlıklarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi." International Journal of Language Academy , vol.2, no.3, pp.74-87, 2014

Karakuş, N. And BAKİ, Y. (2014) . "Türkçe Öğretmeni Adaylarının Kitap Okuma Alışkanlıklarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi." International Journal of Language Academy , vol.2, no.3, pp.74-87.

@article{article, author={Neslihan Karakuş And author={YASEMİN BAKİ}, title={Türkçe Öğretmeni Adaylarının Kitap Okuma Alışkanlıklarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi}, journal={International Journal of Language Academy}, year=2014, pages={74-87} }