Atıf Formatları
Stratejik Marka Yönetim: Marka Sermayesinin İnşası, Ölçümü ve Yönetimi (Strategic Brand Management: Building, Measuring, and Managing Brand Equity)
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

İ. T. TOKLU, "Bir Marka Sermayesi Ölçümü ve Yönetim Sistemi Geliştirmek," In Stratejik Marka Yönetim , Nobel Kitap, 2019, pp.263-295.

TOKLU, İ. T. Bir Marka Sermayesi Ölçümü ve Yönetim Sistemi Geliştirmek. 2019. In Stratejik Marka Yönetim , Nobel Kitap, 263-295.

TOKLU, İ. T., (2019). Bir Marka Sermayesi Ölçümü ve Yönetim Sistemi Geliştirmek. Stratejik Marka Yönetim (pp.263-295), Nobel Kitap.

TOKLU, İSMAİL. "Bir Marka Sermayesi Ölçümü ve Yönetim Sistemi Geliştirmek." In Stratejik Marka Yönetim , 263-295. Nobel Kitap, 2019

TOKLU, İSMAİL T. . "Bir Marka Sermayesi Ölçümü ve Yönetim Sistemi Geliştirmek." Stratejik Marka Yönetim , Nobel Kitap, 2019, pp.263-295.

TOKLU, İ. T. (2019) "Bir Marka Sermayesi Ölçümü ve Yönetim Sistemi Geliştirmek", Stratejik Marka Yönetim . Nobel Kitap.

@bookchapter{bookchapter, author ={İSMAİL TAMER TOKLU}, chaptertitle={Bir Marka Sermayesi Ölçümü ve Yönetim Sistemi Geliştirmek}, booktitle={ Stratejik Marka Yönetim}, publisher={Nobel Kitap}, city={},year={2019} }