Atıf Formatları
Öğretmen Adaylarının Görüşleri Doğrultusunda Sınıf Öğretmenliğini Fenomenolojik Değerlendirme
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

N. TÜRKMEN, "Öğretmen Adaylarının Görüşleri Doğrultusunda Sınıf Öğretmenliğini Fenomenolojik Değerlendirme," 17. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu , Ankara, Turkey, pp.1499-1500, 2018

TÜRKMEN, N. 2018. Öğretmen Adaylarının Görüşleri Doğrultusunda Sınıf Öğretmenliğini Fenomenolojik Değerlendirme. 17. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu , (Ankara, Turkey), 1499-1500.

TÜRKMEN, N., (2018). Öğretmen Adaylarının Görüşleri Doğrultusunda Sınıf Öğretmenliğini Fenomenolojik Değerlendirme . 17. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu (pp.1499-1500). Ankara, Turkey

TÜRKMEN, NESRİN. "Öğretmen Adaylarının Görüşleri Doğrultusunda Sınıf Öğretmenliğini Fenomenolojik Değerlendirme," 17. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Ankara, Turkey, 2018

TÜRKMEN, NESRİN. "Öğretmen Adaylarının Görüşleri Doğrultusunda Sınıf Öğretmenliğini Fenomenolojik Değerlendirme." 17. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu , Ankara, Turkey, pp.1499-1500, 2018

TÜRKMEN, N. (2018) . "Öğretmen Adaylarının Görüşleri Doğrultusunda Sınıf Öğretmenliğini Fenomenolojik Değerlendirme." 17. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu , Ankara, Turkey, pp.1499-1500.

@conferencepaper{conferencepaper, author={NESRİN SOYLU}, title={Öğretmen Adaylarının Görüşleri Doğrultusunda Sınıf Öğretmenliğini Fenomenolojik Değerlendirme}, congress name={17. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu}, city={Ankara}, country={Turkey}, year={2018}, pages={1499-1500} }