Atıf Formatları
Elektronik Hizmet Ortamının Marka Değerine Etkisinde Ağızdan Ağıza İletişimin Aracı ve Düzenleyici Etkileri
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

M. Koçan And E. YILDIZ, "Mediator and Regulatory Effects of Word of Mouth on The Effect of Electronic Servicescape on Brand Equity," Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.26, no.1, pp.77-94, 2025

Koçan, M. And YILDIZ, E. 2025. Mediator and Regulatory Effects of Word of Mouth on The Effect of Electronic Servicescape on Brand Equity. Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.26, no.1 , 77-94.

Koçan, M., & YILDIZ, E., (2025). Mediator and Regulatory Effects of Word of Mouth on The Effect of Electronic Servicescape on Brand Equity. Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.26, no.1, 77-94.

Koçan, MAHMUT, And Emel YILDIZ. "Mediator and Regulatory Effects of Word of Mouth on The Effect of Electronic Servicescape on Brand Equity," Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.26, no.1, 77-94, 2025

Koçan, MAHMUT And YILDIZ, Emel. "Mediator and Regulatory Effects of Word of Mouth on The Effect of Electronic Servicescape on Brand Equity." Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.26, no.1, pp.77-94, 2025

Koçan, M. And YILDIZ, E. (2025) . "Mediator and Regulatory Effects of Word of Mouth on The Effect of Electronic Servicescape on Brand Equity." Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.26, no.1, pp.77-94.

@article{article, author={MAHMUT KOÇAN And author={Emel YILDIZ}, title={Mediator and Regulatory Effects of Word of Mouth on The Effect of Electronic Servicescape on Brand Equity}, journal={Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi}, year=2025, pages={77-94} }