Atıf Formatları
Türkçe Öğretmeni Adaylarının Dinleme Üstbiliş Stratejilerine İlişkin Bir Değerlendirme: Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi Örneği
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

Y. Baki, "Türkçe Öğretmeni Adaylarının Dinleme Üstbiliş Stratejilerine İlişkin Bir Değerlendirme: Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi Örneği," Tarih Okulu Dergisi , vol.47, pp.2657-2683, 2020

Baki, Y. 2020. Türkçe Öğretmeni Adaylarının Dinleme Üstbiliş Stratejilerine İlişkin Bir Değerlendirme: Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi Örneği. Tarih Okulu Dergisi , vol.47 , 2657-2683.

Baki, Y., (2020). Türkçe Öğretmeni Adaylarının Dinleme Üstbiliş Stratejilerine İlişkin Bir Değerlendirme: Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi Örneği. Tarih Okulu Dergisi , vol.47, 2657-2683.

Baki, YASEMİN. "Türkçe Öğretmeni Adaylarının Dinleme Üstbiliş Stratejilerine İlişkin Bir Değerlendirme: Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi Örneği," Tarih Okulu Dergisi , vol.47, 2657-2683, 2020

Baki, YASEMİN. "Türkçe Öğretmeni Adaylarının Dinleme Üstbiliş Stratejilerine İlişkin Bir Değerlendirme: Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi Örneği." Tarih Okulu Dergisi , vol.47, pp.2657-2683, 2020

Baki, Y. (2020) . "Türkçe Öğretmeni Adaylarının Dinleme Üstbiliş Stratejilerine İlişkin Bir Değerlendirme: Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi Örneği." Tarih Okulu Dergisi , vol.47, pp.2657-2683.

@article{article, author={YASEMİN BAKİ}, title={Türkçe Öğretmeni Adaylarının Dinleme Üstbiliş Stratejilerine İlişkin Bir Değerlendirme: Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi Örneği}, journal={Tarih Okulu Dergisi}, year=2020, pages={2657-2683} }