Atıf Formatları
Türkiye’de Sürdürülebilir Kalkınma Eğitiminin Öğretim Programlarındaki Yeri: İlköğretim ve Ortaöğretim Kademeleri
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

A. Oğuz Namdar, "Eşitsizliklerin Azaltılması Amacının Öğretim Programlarındaki Yeri," In Türkiye’de Sürdürülebilir Kalkınma Eğitiminin Öğretim Programlarındaki Yeri , Ankara: Vizetek, 2024, pp.167-180.

Oğuz Namdar, A. Eşitsizliklerin Azaltılması Amacının Öğretim Programlarındaki Yeri. 2024. In Türkiye’de Sürdürülebilir Kalkınma Eğitiminin Öğretim Programlarındaki Yeri , Vizetek, Ankara, 167-180.

Oğuz Namdar, A., (2024). Eşitsizliklerin Azaltılması Amacının Öğretim Programlarındaki Yeri. Türkiye’de Sürdürülebilir Kalkınma Eğitiminin Öğretim Programlarındaki Yeri (pp.167-180), Ankara: Vizetek.

Oğuz Namdar, AYŞEGÜL. "Eşitsizliklerin Azaltılması Amacının Öğretim Programlarındaki Yeri." In Türkiye’de Sürdürülebilir Kalkınma Eğitiminin Öğretim Programlarındaki Yeri , 167-180. Ankara: Vizetek, 2024

Oğuz Namdar, AYŞEGÜL O. . "Eşitsizliklerin Azaltılması Amacının Öğretim Programlarındaki Yeri." Türkiye’de Sürdürülebilir Kalkınma Eğitiminin Öğretim Programlarındaki Yeri , Vizetek, 2024, pp.167-180.

Oğuz Namdar, A. (2024) "Eşitsizliklerin Azaltılması Amacının Öğretim Programlarındaki Yeri", Türkiye’de Sürdürülebilir Kalkınma Eğitiminin Öğretim Programlarındaki Yeri . Ankara: Vizetek.

@bookchapter{bookchapter, author ={AYŞEGÜL OĞUZ NAMDAR}, chaptertitle={Eşitsizliklerin Azaltılması Amacının Öğretim Programlarındaki Yeri}, booktitle={ Türkiye’de Sürdürülebilir Kalkınma Eğitiminin Öğretim Programlarındaki Yeri}, publisher={Vizetek}, city={Ankara},year={2024} }