B. AYGÜN Et Al. , "İlköğretim Matematik Dersi Sınav Sorularının MATH Taksonomisine Göre Analizi," TÜRK BİLGİSAYAR VE MATEMATİK EĞİTİMİ DERGİSİ , no.7, pp.62-88, 2016
AYGÜN, B. Et Al. 2016. İlköğretim Matematik Dersi Sınav Sorularının MATH Taksonomisine Göre Analizi. TÜRK BİLGİSAYAR VE MATEMATİK EĞİTİMİ DERGİSİ , no.7 , 62-88.
AYGÜN, B., BARAN BULUT, D., & İPEK, A. S., (2016). İlköğretim Matematik Dersi Sınav Sorularının MATH Taksonomisine Göre Analizi. TÜRK BİLGİSAYAR VE MATEMATİK EĞİTİMİ DERGİSİ , no.7, 62-88.
AYGÜN, BERNA, DEMET BARAN BULUT, And ALİ SABRİ İPEK. "İlköğretim Matematik Dersi Sınav Sorularının MATH Taksonomisine Göre Analizi," TÜRK BİLGİSAYAR VE MATEMATİK EĞİTİMİ DERGİSİ , no.7, 62-88, 2016
AYGÜN, BERNA Et Al. "İlköğretim Matematik Dersi Sınav Sorularının MATH Taksonomisine Göre Analizi." TÜRK BİLGİSAYAR VE MATEMATİK EĞİTİMİ DERGİSİ , no.7, pp.62-88, 2016
AYGÜN, B. BARAN BULUT, D. And İPEK, A. S. (2016) . "İlköğretim Matematik Dersi Sınav Sorularının MATH Taksonomisine Göre Analizi." TÜRK BİLGİSAYAR VE MATEMATİK EĞİTİMİ DERGİSİ , no.7, pp.62-88.
@article{article, author={BERNA AYGÜN Et Al. }, title={İlköğretim Matematik Dersi Sınav Sorularının MATH Taksonomisine Göre Analizi}, journal={TÜRK BİLGİSAYAR VE MATEMATİK EĞİTİMİ DERGİSİ}, year=2016, pages={62-88} }