S. ÇINAR, "LİSANS ÖĞRENCİLERİNİN TÜBİTAK 2209-A PROJELERİNDE ELDE ETTİKLERİKAZANIMLAR, KARŞILAŞILAŞTIKLARI ZORLUKLAR VE ÖNERİLERİ," II. INTERNATIONAL TEACHER EDUCATION ANDACCREDITATION CONGRESS , 2018
ÇINAR, S. 2018. LİSANS ÖĞRENCİLERİNİN TÜBİTAK 2209-A PROJELERİNDE ELDE ETTİKLERİKAZANIMLAR, KARŞILAŞILAŞTIKLARI ZORLUKLAR VE ÖNERİLERİ. II. INTERNATIONAL TEACHER EDUCATION ANDACCREDITATION CONGRESS .
ÇINAR, S., (2018). LİSANS ÖĞRENCİLERİNİN TÜBİTAK 2209-A PROJELERİNDE ELDE ETTİKLERİKAZANIMLAR, KARŞILAŞILAŞTIKLARI ZORLUKLAR VE ÖNERİLERİ . II. INTERNATIONAL TEACHER EDUCATION ANDACCREDITATION CONGRESS
ÇINAR, SİNAN. "LİSANS ÖĞRENCİLERİNİN TÜBİTAK 2209-A PROJELERİNDE ELDE ETTİKLERİKAZANIMLAR, KARŞILAŞILAŞTIKLARI ZORLUKLAR VE ÖNERİLERİ," II. INTERNATIONAL TEACHER EDUCATION ANDACCREDITATION CONGRESS, 2018
ÇINAR, SİNAN. "LİSANS ÖĞRENCİLERİNİN TÜBİTAK 2209-A PROJELERİNDE ELDE ETTİKLERİKAZANIMLAR, KARŞILAŞILAŞTIKLARI ZORLUKLAR VE ÖNERİLERİ." II. INTERNATIONAL TEACHER EDUCATION ANDACCREDITATION CONGRESS , 2018
ÇINAR, S. (2018) . "LİSANS ÖĞRENCİLERİNİN TÜBİTAK 2209-A PROJELERİNDE ELDE ETTİKLERİKAZANIMLAR, KARŞILAŞILAŞTIKLARI ZORLUKLAR VE ÖNERİLERİ." II. INTERNATIONAL TEACHER EDUCATION ANDACCREDITATION CONGRESS .
@conferencepaper{conferencepaper, author={SİNAN ÇINAR}, title={LİSANS ÖĞRENCİLERİNİN TÜBİTAK 2209-A PROJELERİNDE ELDE ETTİKLERİKAZANIMLAR, KARŞILAŞILAŞTIKLARI ZORLUKLAR VE ÖNERİLERİ}, congress name={II. INTERNATIONAL TEACHER EDUCATION ANDACCREDITATION CONGRESS}, city={}, country={}, year={2018}}