Atıf Formatları
İlkokul üçüncü sınıf öğrencilerinin zihinden toplama işlemi yapma stratejilerinin belirlenmesi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

B. KOLAY ÇEPNİ And N. PIRASA, "İlkokul üçüncü sınıf öğrencilerinin zihinden toplama işlemi yapma stratejilerinin belirlenmesi," II. Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi , Rize, Turkey, pp.241-249, 2018

KOLAY ÇEPNİ, B. And PIRASA, N. 2018. İlkokul üçüncü sınıf öğrencilerinin zihinden toplama işlemi yapma stratejilerinin belirlenmesi. II. Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi , (Rize, Turkey), 241-249.

KOLAY ÇEPNİ, B., & PIRASA, N., (2018). İlkokul üçüncü sınıf öğrencilerinin zihinden toplama işlemi yapma stratejilerinin belirlenmesi . II. Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi (pp.241-249). Rize, Turkey

KOLAY ÇEPNİ, BÜŞRA, And NİMET PIRASA. "İlkokul üçüncü sınıf öğrencilerinin zihinden toplama işlemi yapma stratejilerinin belirlenmesi," II. Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi, Rize, Turkey, 2018

KOLAY ÇEPNİ, BÜŞRA K. And PIRASA, NİMET. "İlkokul üçüncü sınıf öğrencilerinin zihinden toplama işlemi yapma stratejilerinin belirlenmesi." II. Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi , Rize, Turkey, pp.241-249, 2018

KOLAY ÇEPNİ, B. And PIRASA, N. (2018) . "İlkokul üçüncü sınıf öğrencilerinin zihinden toplama işlemi yapma stratejilerinin belirlenmesi." II. Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi , Rize, Turkey, pp.241-249.

@conferencepaper{conferencepaper, author={BÜŞRA KOLAY ÇEPNİ And author={NİMET PIRASA}, title={İlkokul üçüncü sınıf öğrencilerinin zihinden toplama işlemi yapma stratejilerinin belirlenmesi}, congress name={II. Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi}, city={Rize}, country={Turkey}, year={2018}, pages={241-249} }