Atıf Formatları
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Problem Kurma Becerilerinin Marton İlkelerine Göre İncelenmesi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

M. ALBAYRAK Et Al. , "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Problem Kurma Becerilerinin Marton İlkelerine Göre İncelenmesi," 11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , Turkey, 2012

ALBAYRAK, M. Et Al. 2012. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Problem Kurma Becerilerinin Marton İlkelerine Göre İncelenmesi. 11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , (Turkey).

ALBAYRAK, M., ÖZDEMİR, E., AYDIN ÜNAL, Z., & KAR, T., (2012). Sınıf Öğretmeni Adaylarının Problem Kurma Becerilerinin Marton İlkelerine Göre İncelenmesi . 11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Turkey

ALBAYRAK, MUSTAFA Et Al. "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Problem Kurma Becerilerinin Marton İlkelerine Göre İncelenmesi," 11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Turkey, 2012

ALBAYRAK, MUSTAFA Et Al. "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Problem Kurma Becerilerinin Marton İlkelerine Göre İncelenmesi." 11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , Turkey, 2012

ALBAYRAK, M. Et Al. (2012) . "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Problem Kurma Becerilerinin Marton İlkelerine Göre İncelenmesi." 11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , Turkey.

@conferencepaper{conferencepaper, author={MUSTAFA ALBAYRAK Et Al. }, title={Sınıf Öğretmeni Adaylarının Problem Kurma Becerilerinin Marton İlkelerine Göre İncelenmesi}, congress name={11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu}, city={}, country={Turkey}, year={2012}}