Ç. ZEYNEP DİDAR And S. ÇINAR, "Mühendislik Tasarıma Dayalı STEM Eğitiminin Okul öncesi Öğrencilerin Problem Çözme Becerisine Etkisi," Trakya Eğitim Dergisi , vol.12, no.1, pp.34-56, 2022
ZEYNEP DİDAR, Ç. And ÇINAR, S. 2022. Mühendislik Tasarıma Dayalı STEM Eğitiminin Okul öncesi Öğrencilerin Problem Çözme Becerisine Etkisi. Trakya Eğitim Dergisi , vol.12, no.1 , 34-56.
ZEYNEP DİDAR, Ç., & ÇINAR, S., (2022). Mühendislik Tasarıma Dayalı STEM Eğitiminin Okul öncesi Öğrencilerin Problem Çözme Becerisine Etkisi. Trakya Eğitim Dergisi , vol.12, no.1, 34-56.
ZEYNEP DİDAR, ÇELENK, And SİNAN ÇINAR. "Mühendislik Tasarıma Dayalı STEM Eğitiminin Okul öncesi Öğrencilerin Problem Çözme Becerisine Etkisi," Trakya Eğitim Dergisi , vol.12, no.1, 34-56, 2022
ZEYNEP DİDAR, ÇELENK Z. And ÇINAR, SİNAN. "Mühendislik Tasarıma Dayalı STEM Eğitiminin Okul öncesi Öğrencilerin Problem Çözme Becerisine Etkisi." Trakya Eğitim Dergisi , vol.12, no.1, pp.34-56, 2022
ZEYNEP DİDAR, Ç. And ÇINAR, S. (2022) . "Mühendislik Tasarıma Dayalı STEM Eğitiminin Okul öncesi Öğrencilerin Problem Çözme Becerisine Etkisi." Trakya Eğitim Dergisi , vol.12, no.1, pp.34-56.
@article{article, author={ÇELENK ZEYNEP DİDAR And author={SİNAN ÇINAR}, title={Mühendislik Tasarıma Dayalı STEM Eğitiminin Okul öncesi Öğrencilerin Problem Çözme Becerisine Etkisi}, journal={Trakya Eğitim Dergisi}, year=2022, pages={34-56} }