M. TATOĞLU, "Küresel ve yerel markanın tüketici gözündeki algısı üzerine bir inceleme, Lipton ve Çaykur örneği," 1:Uluslararası kültürel Bilişim ve İletişim Medya Çalışmaları Konferansı , İzmir, Turkey, pp.403, 0
TATOĞLU, M. Küresel ve yerel markanın tüketici gözündeki algısı üzerine bir inceleme, Lipton ve Çaykur örneği. 1:Uluslararası kültürel Bilişim ve İletişim Medya Çalışmaları Konferansı , (İzmir, Turkey), 403.
TATOĞLU, M., Küresel ve yerel markanın tüketici gözündeki algısı üzerine bir inceleme, Lipton ve Çaykur örneği . 1:Uluslararası kültürel Bilişim ve İletişim Medya Çalışmaları Konferansı (pp.403). İzmir, Turkey
TATOĞLU, MEHMET. "Küresel ve yerel markanın tüketici gözündeki algısı üzerine bir inceleme, Lipton ve Çaykur örneği," 1:Uluslararası kültürel Bilişim ve İletişim Medya Çalışmaları Konferansı, İzmir, Turkey,
TATOĞLU, MEHMET. "Küresel ve yerel markanın tüketici gözündeki algısı üzerine bir inceleme, Lipton ve Çaykur örneği." 1:Uluslararası kültürel Bilişim ve İletişim Medya Çalışmaları Konferansı , İzmir, Turkey, pp.403
TATOĞLU, M. . "Küresel ve yerel markanın tüketici gözündeki algısı üzerine bir inceleme, Lipton ve Çaykur örneği." 1:Uluslararası kültürel Bilişim ve İletişim Medya Çalışmaları Konferansı , İzmir, Turkey, p.403.
@conferencepaper{conferencepaper, author={MEHMET TATOĞLU}, title={Küresel ve yerel markanın tüketici gözündeki algısı üzerine bir inceleme, Lipton ve Çaykur örneği}, congress name={1:Uluslararası kültürel Bilişim ve İletişim Medya Çalışmaları Konferansı}, city={İzmir}, country={Turkey}, year={0}, pages={403} }