Atıf Formatları
KÜLTÜR ÖĞRETİMİ/AKTARIMI, KÜLTÜREL FARKINDALIK VE KÜLTÜREL ETKİLEŞİM AÇISINDAN DİLLER İÇİN AVRUPAORTAK BAŞVURU METNİ VE TÜRKÇENİN YABANCI DİL OLARAK ÖĞRETİMİ PROGRAMI'NIN KARŞILAŞTIRILMASI
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

Ü. ALDEMİR Trakya Eğitim Dergisi , vol.14, no.Özel Sayı, pp.118-137, 2024

ALDEMİR, Ü. 2024. Trakya Eğitim Dergisi , vol.14, no.Özel Sayı , 118-137.

ALDEMİR, Ü., (2024). Trakya Eğitim Dergisi , vol.14, no.Özel Sayı, 118-137.

ALDEMİR, ÜNAL. Trakya Eğitim Dergisi , vol.14, no.Özel Sayı, 118-137, 2024

ALDEMİR, ÜNAL. Trakya Eğitim Dergisi , vol.14, no.Özel Sayı, pp.118-137, 2024

ALDEMİR, Ü. (2024) Trakya Eğitim Dergisi , vol.14, no.Özel Sayı, pp.118-137.

@article{article, author={ÜNAL ALDEMİR}, title={}, journal={Trakya Eğitim Dergisi}, year=2024, pages={118-137} }