İ. YAŞAR, "Sosyal Medyanın Turist Davranışları Üzerindeki Etkileri," In Turizm İşletmeciliği, Pazarlaması ve Ekonomisi , Ankara: Gazi Kitabevi, 2021, pp.215-233.
YAŞAR, İ. Sosyal Medyanın Turist Davranışları Üzerindeki Etkileri. 2021. In Turizm İşletmeciliği, Pazarlaması ve Ekonomisi , Gazi Kitabevi, Ankara, 215-233.
YAŞAR, İ., (2021). Sosyal Medyanın Turist Davranışları Üzerindeki Etkileri. Turizm İşletmeciliği, Pazarlaması ve Ekonomisi (pp.215-233), Ankara: Gazi Kitabevi.
YAŞAR, İRFAN. "Sosyal Medyanın Turist Davranışları Üzerindeki Etkileri." In Turizm İşletmeciliği, Pazarlaması ve Ekonomisi , 215-233. Ankara: Gazi Kitabevi, 2021
YAŞAR, İRFAN. "Sosyal Medyanın Turist Davranışları Üzerindeki Etkileri." Turizm İşletmeciliği, Pazarlaması ve Ekonomisi , Gazi Kitabevi, 2021, pp.215-233.
YAŞAR, İ. (2021) "Sosyal Medyanın Turist Davranışları Üzerindeki Etkileri", Turizm İşletmeciliği, Pazarlaması ve Ekonomisi . Ankara: Gazi Kitabevi.
@bookchapter{bookchapter, author ={İRFAN YAŞAR}, chaptertitle={Sosyal Medyanın Turist Davranışları Üzerindeki Etkileri}, booktitle={ Turizm İşletmeciliği, Pazarlaması ve Ekonomisi}, publisher={Gazi Kitabevi}, city={Ankara},year={2021} }