Atıf Formatları
Turizm İşletmeciliği, Pazarlaması ve Ekonomisi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

İ. YAŞAR, "Sosyal Medyanın Turist Davranışları Üzerindeki Etkileri," In Turizm İşletmeciliği, Pazarlaması ve Ekonomisi , Ankara: Gazi Kitabevi, 2021, pp.215-233.

YAŞAR, İ. Sosyal Medyanın Turist Davranışları Üzerindeki Etkileri. 2021. In Turizm İşletmeciliği, Pazarlaması ve Ekonomisi , Gazi Kitabevi, Ankara, 215-233.

YAŞAR, İ., (2021). Sosyal Medyanın Turist Davranışları Üzerindeki Etkileri. Turizm İşletmeciliği, Pazarlaması ve Ekonomisi (pp.215-233), Ankara: Gazi Kitabevi.

YAŞAR, İRFAN. "Sosyal Medyanın Turist Davranışları Üzerindeki Etkileri." In Turizm İşletmeciliği, Pazarlaması ve Ekonomisi , 215-233. Ankara: Gazi Kitabevi, 2021

YAŞAR, İRFAN. "Sosyal Medyanın Turist Davranışları Üzerindeki Etkileri." Turizm İşletmeciliği, Pazarlaması ve Ekonomisi , Gazi Kitabevi, 2021, pp.215-233.

YAŞAR, İ. (2021) "Sosyal Medyanın Turist Davranışları Üzerindeki Etkileri", Turizm İşletmeciliği, Pazarlaması ve Ekonomisi . Ankara: Gazi Kitabevi.

@bookchapter{bookchapter, author ={İRFAN YAŞAR}, chaptertitle={Sosyal Medyanın Turist Davranışları Üzerindeki Etkileri}, booktitle={ Turizm İşletmeciliği, Pazarlaması ve Ekonomisi}, publisher={Gazi Kitabevi}, city={Ankara},year={2021} }