Y. BAKİ, " OKUMA ÇEMBERİ YÖNTEMİNİN ELEŞTİREL OKUMA ÖZYETERLİLİK ALGISI VE ELEŞTİREL DÜŞÜNME TUTUMUNA ETKİSİ," INTERNATIONAL JOURNAL OF TURKISH LITERATURE CULTURE EDUCATION , vol.11, no.1, pp.277-301, 2022
BAKİ, Y. 2022. OKUMA ÇEMBERİ YÖNTEMİNİN ELEŞTİREL OKUMA ÖZYETERLİLİK ALGISI VE ELEŞTİREL DÜŞÜNME TUTUMUNA ETKİSİ. INTERNATIONAL JOURNAL OF TURKISH LITERATURE CULTURE EDUCATION , vol.11, no.1 , 277-301.
BAKİ, Y., (2022). OKUMA ÇEMBERİ YÖNTEMİNİN ELEŞTİREL OKUMA ÖZYETERLİLİK ALGISI VE ELEŞTİREL DÜŞÜNME TUTUMUNA ETKİSİ. INTERNATIONAL JOURNAL OF TURKISH LITERATURE CULTURE EDUCATION , vol.11, no.1, 277-301.
BAKİ, YASEMİN. " OKUMA ÇEMBERİ YÖNTEMİNİN ELEŞTİREL OKUMA ÖZYETERLİLİK ALGISI VE ELEŞTİREL DÜŞÜNME TUTUMUNA ETKİSİ," INTERNATIONAL JOURNAL OF TURKISH LITERATURE CULTURE EDUCATION , vol.11, no.1, 277-301, 2022
BAKİ, YASEMİN. " OKUMA ÇEMBERİ YÖNTEMİNİN ELEŞTİREL OKUMA ÖZYETERLİLİK ALGISI VE ELEŞTİREL DÜŞÜNME TUTUMUNA ETKİSİ." INTERNATIONAL JOURNAL OF TURKISH LITERATURE CULTURE EDUCATION , vol.11, no.1, pp.277-301, 2022
BAKİ, Y. (2022) . " OKUMA ÇEMBERİ YÖNTEMİNİN ELEŞTİREL OKUMA ÖZYETERLİLİK ALGISI VE ELEŞTİREL DÜŞÜNME TUTUMUNA ETKİSİ." INTERNATIONAL JOURNAL OF TURKISH LITERATURE CULTURE EDUCATION , vol.11, no.1, pp.277-301.
@article{article, author={YASEMİN BAKİ}, title={ OKUMA ÇEMBERİ YÖNTEMİNİN ELEŞTİREL OKUMA ÖZYETERLİLİK ALGISI VE ELEŞTİREL DÜŞÜNME TUTUMUNA ETKİSİ}, journal={INTERNATIONAL JOURNAL OF TURKISH LITERATURE CULTURE EDUCATION}, year=2022, pages={277-301} }