Atıf Formatları
OKUMA ÇEMBERİ YÖNTEMİNİN ELEŞTİREL OKUMA ÖZYETERLİLİK ALGISI VE ELEŞTİREL DÜŞÜNME TUTUMUNA ETKİSİ
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

Y. Baki, "OKUMA ÇEMBERİ YÖNTEMİNİN ELEŞTİREL OKUMA ÖZYETERLİLİK ALGISI VE ELEŞTİREL DÜŞÜNME TUTUMUNA ETKİSİ," INTERNATIONAL JOURNAL OF TURKISH LITERATURE CULTURE EDUCATION , vol.11, no.1, pp.277-301, 2022

Baki, Y. 2022. OKUMA ÇEMBERİ YÖNTEMİNİN ELEŞTİREL OKUMA ÖZYETERLİLİK ALGISI VE ELEŞTİREL DÜŞÜNME TUTUMUNA ETKİSİ. INTERNATIONAL JOURNAL OF TURKISH LITERATURE CULTURE EDUCATION , vol.11, no.1 , 277-301.

Baki, Y., (2022). OKUMA ÇEMBERİ YÖNTEMİNİN ELEŞTİREL OKUMA ÖZYETERLİLİK ALGISI VE ELEŞTİREL DÜŞÜNME TUTUMUNA ETKİSİ. INTERNATIONAL JOURNAL OF TURKISH LITERATURE CULTURE EDUCATION , vol.11, no.1, 277-301.

Baki, YASEMİN. "OKUMA ÇEMBERİ YÖNTEMİNİN ELEŞTİREL OKUMA ÖZYETERLİLİK ALGISI VE ELEŞTİREL DÜŞÜNME TUTUMUNA ETKİSİ," INTERNATIONAL JOURNAL OF TURKISH LITERATURE CULTURE EDUCATION , vol.11, no.1, 277-301, 2022

Baki, YASEMİN. "OKUMA ÇEMBERİ YÖNTEMİNİN ELEŞTİREL OKUMA ÖZYETERLİLİK ALGISI VE ELEŞTİREL DÜŞÜNME TUTUMUNA ETKİSİ." INTERNATIONAL JOURNAL OF TURKISH LITERATURE CULTURE EDUCATION , vol.11, no.1, pp.277-301, 2022

Baki, Y. (2022) . "OKUMA ÇEMBERİ YÖNTEMİNİN ELEŞTİREL OKUMA ÖZYETERLİLİK ALGISI VE ELEŞTİREL DÜŞÜNME TUTUMUNA ETKİSİ." INTERNATIONAL JOURNAL OF TURKISH LITERATURE CULTURE EDUCATION , vol.11, no.1, pp.277-301.

@article{article, author={YASEMİN BAKİ}, title={OKUMA ÇEMBERİ YÖNTEMİNİN ELEŞTİREL OKUMA ÖZYETERLİLİK ALGISI VE ELEŞTİREL DÜŞÜNME TUTUMUNA ETKİSİ}, journal={INTERNATIONAL JOURNAL OF TURKISH LITERATURE CULTURE EDUCATION}, year=2022, pages={277-301} }