Y. Baki, "OKUMA ÇEMBERİ YÖNTEMİNİN ELEŞTİREL OKUMA ÖZYETERLİLİK ALGISI VE ELEŞTİREL DÜŞÜNME TUTUMUNA ETKİSİ," INTERNATIONAL JOURNAL OF TURKISH LITERATURE CULTURE EDUCATION , vol.11, no.1, pp.277-301, 2022
Baki, Y. 2022. OKUMA ÇEMBERİ YÖNTEMİNİN ELEŞTİREL OKUMA ÖZYETERLİLİK ALGISI VE ELEŞTİREL DÜŞÜNME TUTUMUNA ETKİSİ. INTERNATIONAL JOURNAL OF TURKISH LITERATURE CULTURE EDUCATION , vol.11, no.1 , 277-301.
Baki, Y., (2022). OKUMA ÇEMBERİ YÖNTEMİNİN ELEŞTİREL OKUMA ÖZYETERLİLİK ALGISI VE ELEŞTİREL DÜŞÜNME TUTUMUNA ETKİSİ. INTERNATIONAL JOURNAL OF TURKISH LITERATURE CULTURE EDUCATION , vol.11, no.1, 277-301.
Baki, YASEMİN. "OKUMA ÇEMBERİ YÖNTEMİNİN ELEŞTİREL OKUMA ÖZYETERLİLİK ALGISI VE ELEŞTİREL DÜŞÜNME TUTUMUNA ETKİSİ," INTERNATIONAL JOURNAL OF TURKISH LITERATURE CULTURE EDUCATION , vol.11, no.1, 277-301, 2022
Baki, YASEMİN. "OKUMA ÇEMBERİ YÖNTEMİNİN ELEŞTİREL OKUMA ÖZYETERLİLİK ALGISI VE ELEŞTİREL DÜŞÜNME TUTUMUNA ETKİSİ." INTERNATIONAL JOURNAL OF TURKISH LITERATURE CULTURE EDUCATION , vol.11, no.1, pp.277-301, 2022
Baki, Y. (2022) . "OKUMA ÇEMBERİ YÖNTEMİNİN ELEŞTİREL OKUMA ÖZYETERLİLİK ALGISI VE ELEŞTİREL DÜŞÜNME TUTUMUNA ETKİSİ." INTERNATIONAL JOURNAL OF TURKISH LITERATURE CULTURE EDUCATION , vol.11, no.1, pp.277-301.
@article{article, author={YASEMİN BAKİ}, title={OKUMA ÇEMBERİ YÖNTEMİNİN ELEŞTİREL OKUMA ÖZYETERLİLİK ALGISI VE ELEŞTİREL DÜŞÜNME TUTUMUNA ETKİSİ}, journal={INTERNATIONAL JOURNAL OF TURKISH LITERATURE CULTURE EDUCATION}, year=2022, pages={277-301} }