A. TUYGUN TOKLU, "Marka Bağlılığının Öncülleri Ve Ardılları: Z Kuşağı Üzerine Araştırma," In Pazarlama Alanında Uluslararası Araştırmalar II , İstanbul: Eğitim Yayınevi, 2024, pp.97-120.
TUYGUN TOKLU, A. Marka Bağlılığının Öncülleri Ve Ardılları: Z Kuşağı Üzerine Araştırma. 2024. In Pazarlama Alanında Uluslararası Araştırmalar II , Eğitim Yayınevi, İstanbul, 97-120.
TUYGUN TOKLU, A., (2024). Marka Bağlılığının Öncülleri Ve Ardılları: Z Kuşağı Üzerine Araştırma. Pazarlama Alanında Uluslararası Araştırmalar II (pp.97-120), İstanbul: Eğitim Yayınevi.
TUYGUN TOKLU, ARZU. "Marka Bağlılığının Öncülleri Ve Ardılları: Z Kuşağı Üzerine Araştırma." In Pazarlama Alanında Uluslararası Araştırmalar II , 97-120. İstanbul: Eğitim Yayınevi, 2024
TUYGUN TOKLU, ARZU T. . "Marka Bağlılığının Öncülleri Ve Ardılları: Z Kuşağı Üzerine Araştırma." Pazarlama Alanında Uluslararası Araştırmalar II , Eğitim Yayınevi, 2024, pp.97-120.
TUYGUN TOKLU, A. (2024) "Marka Bağlılığının Öncülleri Ve Ardılları: Z Kuşağı Üzerine Araştırma", Pazarlama Alanında Uluslararası Araştırmalar II . İstanbul: Eğitim Yayınevi.
@bookchapter{bookchapter, author ={ARZU TUYGUN TOKLU}, chaptertitle={Marka Bağlılığının Öncülleri Ve Ardılları: Z Kuşağı Üzerine Araştırma}, booktitle={ Pazarlama Alanında Uluslararası Araştırmalar II}, publisher={Eğitim Yayınevi}, city={İstanbul},year={2024} }