A. TUYGUN TOKLU, "Marka Aşkının Tüketici Tercihlerindeki Rolü: Spor Ayakkabı Kategorisi Üzerine Bir Araştırma," Düzce Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.14, no.2, pp.187-202, 2024
TUYGUN TOKLU, A. 2024. Marka Aşkının Tüketici Tercihlerindeki Rolü: Spor Ayakkabı Kategorisi Üzerine Bir Araştırma. Düzce Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.14, no.2 , 187-202.
TUYGUN TOKLU, A., (2024). Marka Aşkının Tüketici Tercihlerindeki Rolü: Spor Ayakkabı Kategorisi Üzerine Bir Araştırma. Düzce Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.14, no.2, 187-202.
TUYGUN TOKLU, ARZU. "Marka Aşkının Tüketici Tercihlerindeki Rolü: Spor Ayakkabı Kategorisi Üzerine Bir Araştırma," Düzce Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.14, no.2, 187-202, 2024
TUYGUN TOKLU, ARZU T. . "Marka Aşkının Tüketici Tercihlerindeki Rolü: Spor Ayakkabı Kategorisi Üzerine Bir Araştırma." Düzce Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.14, no.2, pp.187-202, 2024
TUYGUN TOKLU, A. (2024) . "Marka Aşkının Tüketici Tercihlerindeki Rolü: Spor Ayakkabı Kategorisi Üzerine Bir Araştırma." Düzce Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.14, no.2, pp.187-202.
@article{article, author={ARZU TUYGUN TOKLU}, title={Marka Aşkının Tüketici Tercihlerindeki Rolü: Spor Ayakkabı Kategorisi Üzerine Bir Araştırma}, journal={Düzce Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2024, pages={187-202} }