M. Tatoğlu, "ÇAY SEKTÖRÜNDE MARKALARIN INSTAGRAM PAYLAŞIMLARI ÜZERİNE BİR İÇERİK ANALİZİ," In Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Alanında Yeni Trendler IV Editör , İzmir: Duvar Yayınları, 2022, pp.501-522.
Tatoğlu, M. ÇAY SEKTÖRÜNDE MARKALARIN INSTAGRAM PAYLAŞIMLARI ÜZERİNE BİR İÇERİK ANALİZİ. 2022. In Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Alanında Yeni Trendler IV Editör , Duvar Yayınları, İzmir, 501-522.
Tatoğlu, M., (2022). ÇAY SEKTÖRÜNDE MARKALARIN INSTAGRAM PAYLAŞIMLARI ÜZERİNE BİR İÇERİK ANALİZİ. Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Alanında Yeni Trendler IV Editör (pp.501-522), İzmir: Duvar Yayınları.
Tatoğlu, MEHMET. "ÇAY SEKTÖRÜNDE MARKALARIN INSTAGRAM PAYLAŞIMLARI ÜZERİNE BİR İÇERİK ANALİZİ." In Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Alanında Yeni Trendler IV Editör , 501-522. İzmir: Duvar Yayınları, 2022
Tatoğlu, MEHMET. "ÇAY SEKTÖRÜNDE MARKALARIN INSTAGRAM PAYLAŞIMLARI ÜZERİNE BİR İÇERİK ANALİZİ." Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Alanında Yeni Trendler IV Editör , Duvar Yayınları, 2022, pp.501-522.
Tatoğlu, M. (2022) "ÇAY SEKTÖRÜNDE MARKALARIN INSTAGRAM PAYLAŞIMLARI ÜZERİNE BİR İÇERİK ANALİZİ", Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Alanında Yeni Trendler IV Editör . İzmir: Duvar Yayınları.
@bookchapter{bookchapter, author ={MEHMET TATOĞLU}, chaptertitle={ÇAY SEKTÖRÜNDE MARKALARIN INSTAGRAM PAYLAŞIMLARI ÜZERİNE BİR İÇERİK ANALİZİ}, booktitle={ Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Alanında Yeni Trendler IV Editör}, publisher={Duvar Yayınları}, city={İzmir},year={2022} }