Atıf Formatları
Ters-yüz Öğrenme Ortamında Yapılan Bir Uygulamada Öğrencilerin İstatistik OkuryazarlıkSeviyelerinin İncelenmesi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

B. TOPAN Et Al. , "Ters-yüz Öğrenme Ortamında Yapılan Bir Uygulamada Öğrencilerin İstatistik OkuryazarlıkSeviyelerinin İncelenmesi," 27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi , 2018

TOPAN, B. Et Al. 2018. Ters-yüz Öğrenme Ortamında Yapılan Bir Uygulamada Öğrencilerin İstatistik OkuryazarlıkSeviyelerinin İncelenmesi. 27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi .

TOPAN, B., Güven, B., UZUN, N., & BAKİ, A., (2018). Ters-yüz Öğrenme Ortamında Yapılan Bir Uygulamada Öğrencilerin İstatistik OkuryazarlıkSeviyelerinin İncelenmesi . 27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi

TOPAN, BEYDA Et Al. "Ters-yüz Öğrenme Ortamında Yapılan Bir Uygulamada Öğrencilerin İstatistik OkuryazarlıkSeviyelerinin İncelenmesi," 27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, 2018

TOPAN, BEYDA Et Al. "Ters-yüz Öğrenme Ortamında Yapılan Bir Uygulamada Öğrencilerin İstatistik OkuryazarlıkSeviyelerinin İncelenmesi." 27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi , 2018

TOPAN, B. Et Al. (2018) . "Ters-yüz Öğrenme Ortamında Yapılan Bir Uygulamada Öğrencilerin İstatistik OkuryazarlıkSeviyelerinin İncelenmesi." 27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi .

@conferencepaper{conferencepaper, author={BEYDA TOPAN Et Al. }, title={Ters-yüz Öğrenme Ortamında Yapılan Bir Uygulamada Öğrencilerin İstatistik OkuryazarlıkSeviyelerinin İncelenmesi}, congress name={27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi}, city={}, country={}, year={2018}}