Atıf Formatları
Pazarlamada Yaratıcılık: Fark Yaratacak Yaklaşımlar
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

A. TUYGUN TOKLU, "Öğrenmeye Yönelik Eğlence Etkinliklerinin Okula Bağlılık ve Öğrenci Memnuniyetine Etkisi," In Pazarlamada Yaratıcılık , Ankara: BİDGE Yayınları, 2024, pp.6-39.

TUYGUN TOKLU, A. Öğrenmeye Yönelik Eğlence Etkinliklerinin Okula Bağlılık ve Öğrenci Memnuniyetine Etkisi. 2024. In Pazarlamada Yaratıcılık , BİDGE Yayınları, Ankara, 6-39.

TUYGUN TOKLU, A., (2024). Öğrenmeye Yönelik Eğlence Etkinliklerinin Okula Bağlılık ve Öğrenci Memnuniyetine Etkisi. Pazarlamada Yaratıcılık (pp.6-39), Ankara: BİDGE Yayınları.

TUYGUN TOKLU, ARZU. "Öğrenmeye Yönelik Eğlence Etkinliklerinin Okula Bağlılık ve Öğrenci Memnuniyetine Etkisi." In Pazarlamada Yaratıcılık , 6-39. Ankara: BİDGE Yayınları, 2024

TUYGUN TOKLU, ARZU T. . "Öğrenmeye Yönelik Eğlence Etkinliklerinin Okula Bağlılık ve Öğrenci Memnuniyetine Etkisi." Pazarlamada Yaratıcılık , BİDGE Yayınları, 2024, pp.6-39.

TUYGUN TOKLU, A. (2024) "Öğrenmeye Yönelik Eğlence Etkinliklerinin Okula Bağlılık ve Öğrenci Memnuniyetine Etkisi", Pazarlamada Yaratıcılık . Ankara: BİDGE Yayınları.

@bookchapter{bookchapter, author ={ARZU TUYGUN TOKLU}, chaptertitle={Öğrenmeye Yönelik Eğlence Etkinliklerinin Okula Bağlılık ve Öğrenci Memnuniyetine Etkisi}, booktitle={ Pazarlamada Yaratıcılık}, publisher={BİDGE Yayınları}, city={Ankara},year={2024} }