C. IŞIK And T. KAR, "Matematik dersinde problem kurmaya yönelik öğretmen görüşleri üzerine nitel bir çalışma," Milli Eğitim Dergisi , vol.194, no.41, pp.199-215, 2012
IŞIK, C. And KAR, T. 2012. Matematik dersinde problem kurmaya yönelik öğretmen görüşleri üzerine nitel bir çalışma. Milli Eğitim Dergisi , vol.194, no.41 , 199-215.
IŞIK, C., & KAR, T., (2012). Matematik dersinde problem kurmaya yönelik öğretmen görüşleri üzerine nitel bir çalışma. Milli Eğitim Dergisi , vol.194, no.41, 199-215.
IŞIK, CEMALETTİN, And TUĞRUL KAR. "Matematik dersinde problem kurmaya yönelik öğretmen görüşleri üzerine nitel bir çalışma," Milli Eğitim Dergisi , vol.194, no.41, 199-215, 2012
IŞIK, CEMALETTİN And KAR, TUĞRUL. "Matematik dersinde problem kurmaya yönelik öğretmen görüşleri üzerine nitel bir çalışma." Milli Eğitim Dergisi , vol.194, no.41, pp.199-215, 2012
IŞIK, C. And KAR, T. (2012) . "Matematik dersinde problem kurmaya yönelik öğretmen görüşleri üzerine nitel bir çalışma." Milli Eğitim Dergisi , vol.194, no.41, pp.199-215.
@article{article, author={CEMALETTİN IŞIK And author={TUĞRUL KAR}, title={Matematik dersinde problem kurmaya yönelik öğretmen görüşleri üzerine nitel bir çalışma}, journal={Milli Eğitim Dergisi}, year=2012, pages={199-215} }