Atıf Formatları
Fen bilgisi öğretmen adaylarının bilgisayar destekli bilgi düzenleme sürecindeki gösterim türü tercihlerinin incelenmesi [An examination of preservice science teachers' representational modality preferences during computer-supported knowledge organization]
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

B. NAMDAR, "Fen bilgisi öğretmen adaylarının bilgisayar destekli bilgi düzenleme sürecindeki gösterim türü tercihlerinin incelenmesi [An examination of preservice science teachers' representational modality preferences during computer-supported knowledge organization]," Eğitimde Kuram ve Uygulama , vol.11, no.3, pp.949-970, 2015

NAMDAR, B. 2015. Fen bilgisi öğretmen adaylarının bilgisayar destekli bilgi düzenleme sürecindeki gösterim türü tercihlerinin incelenmesi [An examination of preservice science teachers' representational modality preferences during computer-supported knowledge organization]. Eğitimde Kuram ve Uygulama , vol.11, no.3 , 949-970.

NAMDAR, B., (2015). Fen bilgisi öğretmen adaylarının bilgisayar destekli bilgi düzenleme sürecindeki gösterim türü tercihlerinin incelenmesi [An examination of preservice science teachers' representational modality preferences during computer-supported knowledge organization]. Eğitimde Kuram ve Uygulama , vol.11, no.3, 949-970.

NAMDAR, BAHADIR. "Fen bilgisi öğretmen adaylarının bilgisayar destekli bilgi düzenleme sürecindeki gösterim türü tercihlerinin incelenmesi [An examination of preservice science teachers' representational modality preferences during computer-supported knowledge organization]," Eğitimde Kuram ve Uygulama , vol.11, no.3, 949-970, 2015

NAMDAR, BAHADIR. "Fen bilgisi öğretmen adaylarının bilgisayar destekli bilgi düzenleme sürecindeki gösterim türü tercihlerinin incelenmesi [An examination of preservice science teachers' representational modality preferences during computer-supported knowledge organization]." Eğitimde Kuram ve Uygulama , vol.11, no.3, pp.949-970, 2015

NAMDAR, B. (2015) . "Fen bilgisi öğretmen adaylarının bilgisayar destekli bilgi düzenleme sürecindeki gösterim türü tercihlerinin incelenmesi [An examination of preservice science teachers' representational modality preferences during computer-supported knowledge organization]." Eğitimde Kuram ve Uygulama , vol.11, no.3, pp.949-970.

@article{article, author={BAHADIR NAMDAR}, title={Fen bilgisi öğretmen adaylarının bilgisayar destekli bilgi düzenleme sürecindeki gösterim türü tercihlerinin incelenmesi [An examination of preservice science teachers' representational modality preferences during computer-supported knowledge organization]}, journal={Eğitimde Kuram ve Uygulama}, year=2015, pages={949-970} }