Atıf Formatları
Kim yer kimi? 8. Sınıf öğrencileri için argümantasyon tabanlı besin zinciri etkinliği
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

F. MUŞ And B. NAMDAR, "Kim yer kimi? 8. Sınıf öğrencileri için argümantasyon tabanlı besin zinciri etkinliği," II. Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi , Rize, Turkey, pp.1, 2018

MUŞ, F. And NAMDAR, B. 2018. Kim yer kimi? 8. Sınıf öğrencileri için argümantasyon tabanlı besin zinciri etkinliği. II. Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi , (Rize, Turkey), 1.

MUŞ, F., & NAMDAR, B., (2018). Kim yer kimi? 8. Sınıf öğrencileri için argümantasyon tabanlı besin zinciri etkinliği . II. Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi (pp.1). Rize, Turkey

MUŞ, FURKAN, And BAHADIR NAMDAR. "Kim yer kimi? 8. Sınıf öğrencileri için argümantasyon tabanlı besin zinciri etkinliği," II. Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi, Rize, Turkey, 2018

MUŞ, FURKAN And NAMDAR, BAHADIR. "Kim yer kimi? 8. Sınıf öğrencileri için argümantasyon tabanlı besin zinciri etkinliği." II. Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi , Rize, Turkey, pp.1, 2018

MUŞ, F. And NAMDAR, B. (2018) . "Kim yer kimi? 8. Sınıf öğrencileri için argümantasyon tabanlı besin zinciri etkinliği." II. Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi , Rize, Turkey, p.1.

@conferencepaper{conferencepaper, author={FURKAN MUŞ And author={BAHADIR NAMDAR}, title={Kim yer kimi? 8. Sınıf öğrencileri için argümantasyon tabanlı besin zinciri etkinliği}, congress name={II. Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi}, city={Rize}, country={Turkey}, year={2018}, pages={1} }