C. Tuna, "Çoklu Zekanın Eğitimde Uygulaması (Prizren Eğitim Fakültesi Türkçe Sınıf Öğretmenliği Bölümü Örneği)," Bal-Tam Türklük Bilgisi , vol.2, no.7, pp.139-182, 2007
Tuna, C. 2007. Çoklu Zekanın Eğitimde Uygulaması (Prizren Eğitim Fakültesi Türkçe Sınıf Öğretmenliği Bölümü Örneği). Bal-Tam Türklük Bilgisi , vol.2, no.7 , 139-182.
Tuna, C., (2007). Çoklu Zekanın Eğitimde Uygulaması (Prizren Eğitim Fakültesi Türkçe Sınıf Öğretmenliği Bölümü Örneği). Bal-Tam Türklük Bilgisi , vol.2, no.7, 139-182.
Tuna, CEM. "Çoklu Zekanın Eğitimde Uygulaması (Prizren Eğitim Fakültesi Türkçe Sınıf Öğretmenliği Bölümü Örneği)," Bal-Tam Türklük Bilgisi , vol.2, no.7, 139-182, 2007
Tuna, CEM. "Çoklu Zekanın Eğitimde Uygulaması (Prizren Eğitim Fakültesi Türkçe Sınıf Öğretmenliği Bölümü Örneği)." Bal-Tam Türklük Bilgisi , vol.2, no.7, pp.139-182, 2007
Tuna, C. (2007) . "Çoklu Zekanın Eğitimde Uygulaması (Prizren Eğitim Fakültesi Türkçe Sınıf Öğretmenliği Bölümü Örneği)." Bal-Tam Türklük Bilgisi , vol.2, no.7, pp.139-182.
@article{article, author={CEM TUNA}, title={Çoklu Zekanın Eğitimde Uygulaması (Prizren Eğitim Fakültesi Türkçe Sınıf Öğretmenliği Bölümü Örneği)}, journal={Bal-Tam Türklük Bilgisi}, year=2007, pages={139-182} }