Atıf Formatları
Öğretmen Adaylarının Farklı Metin Türlerine Yönelik Soru Sorma Becerilerinin Yenilenmiş Bloom Taksonomisine Göre Değerlendirilmesi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

E. AKTAŞ, "Öğretmen Adaylarının Farklı Metin Türlerine Yönelik Soru Sorma Becerilerinin Yenilenmiş Bloom Taksonomisine Göre Değerlendirilmesi," e-Turkish Studies (elektronik) , vol.12, no.25, pp.99-118, 2017

AKTAŞ, E. 2017. Öğretmen Adaylarının Farklı Metin Türlerine Yönelik Soru Sorma Becerilerinin Yenilenmiş Bloom Taksonomisine Göre Değerlendirilmesi. e-Turkish Studies (elektronik) , vol.12, no.25 , 99-118.

AKTAŞ, E., (2017). Öğretmen Adaylarının Farklı Metin Türlerine Yönelik Soru Sorma Becerilerinin Yenilenmiş Bloom Taksonomisine Göre Değerlendirilmesi. e-Turkish Studies (elektronik) , vol.12, no.25, 99-118.

AKTAŞ, ELİF. "Öğretmen Adaylarının Farklı Metin Türlerine Yönelik Soru Sorma Becerilerinin Yenilenmiş Bloom Taksonomisine Göre Değerlendirilmesi," e-Turkish Studies (elektronik) , vol.12, no.25, 99-118, 2017

AKTAŞ, ELİF. "Öğretmen Adaylarının Farklı Metin Türlerine Yönelik Soru Sorma Becerilerinin Yenilenmiş Bloom Taksonomisine Göre Değerlendirilmesi." e-Turkish Studies (elektronik) , vol.12, no.25, pp.99-118, 2017

AKTAŞ, E. (2017) . "Öğretmen Adaylarının Farklı Metin Türlerine Yönelik Soru Sorma Becerilerinin Yenilenmiş Bloom Taksonomisine Göre Değerlendirilmesi." e-Turkish Studies (elektronik) , vol.12, no.25, pp.99-118.

@article{article, author={ELİF AKTAŞ}, title={Öğretmen Adaylarının Farklı Metin Türlerine Yönelik Soru Sorma Becerilerinin Yenilenmiş Bloom Taksonomisine Göre Değerlendirilmesi}, journal={e-Turkish Studies (elektronik)}, year=2017, pages={99-118} }