Atıf Formatları
Teknoloji Yoğun Finansal Ürünlerin Kullanımına Müşteri Özelliklerinin Etkisi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

A. KARAKAYA And O. Karamustafa, "Teknoloji Yoğun Finansal Ürünlerin Kullanımına Müşteri Özelliklerinin Etkisi," Active Finans Dergisi , no.38, pp.24-29, 2004

KARAKAYA, A. And Karamustafa, O. 2004. Teknoloji Yoğun Finansal Ürünlerin Kullanımına Müşteri Özelliklerinin Etkisi. Active Finans Dergisi , no.38 , 24-29.

KARAKAYA, A., & Karamustafa, O., (2004). Teknoloji Yoğun Finansal Ürünlerin Kullanımına Müşteri Özelliklerinin Etkisi. Active Finans Dergisi , no.38, 24-29.

KARAKAYA, AYKUT, And O. Karamustafa. "Teknoloji Yoğun Finansal Ürünlerin Kullanımına Müşteri Özelliklerinin Etkisi," Active Finans Dergisi , no.38, 24-29, 2004

KARAKAYA, AYKUT And Karamustafa, O.. "Teknoloji Yoğun Finansal Ürünlerin Kullanımına Müşteri Özelliklerinin Etkisi." Active Finans Dergisi , no.38, pp.24-29, 2004

KARAKAYA, A. And Karamustafa, O. (2004) . "Teknoloji Yoğun Finansal Ürünlerin Kullanımına Müşteri Özelliklerinin Etkisi." Active Finans Dergisi , no.38, pp.24-29.

@article{article, author={AYKUT KARAKAYA And author={O. Karamustafa}, title={Teknoloji Yoğun Finansal Ürünlerin Kullanımına Müşteri Özelliklerinin Etkisi}, journal={Active Finans Dergisi}, year=2004, pages={24-29} }