E. USTAAHMETOĞLU, "3. bölüm Marka Rezonansı ve Marka Değer Zinciri 3 Brand Resonance and the Brand Value Chain.," In Strategic Brand Management Kevin Lane Keller (çeviri Stratejik marka yönetimi , Anakara: Nobel Yayın Dağıtım, 2017.
USTAAHMETOĞLU, E. 3. bölüm Marka Rezonansı ve Marka Değer Zinciri 3 Brand Resonance and the Brand Value Chain.. 2017. In Strategic Brand Management Kevin Lane Keller (çeviri Stratejik marka yönetimi , Nobel Yayın Dağıtım, Anakara, .
USTAAHMETOĞLU, E., (2017). 3. bölüm Marka Rezonansı ve Marka Değer Zinciri 3 Brand Resonance and the Brand Value Chain.. Strategic Brand Management Kevin Lane Keller (çeviri Stratejik marka yönetimi Anakara: Nobel Yayın Dağıtım.
USTAAHMETOĞLU, EROL. "3. bölüm Marka Rezonansı ve Marka Değer Zinciri 3 Brand Resonance and the Brand Value Chain.." In Strategic Brand Management Kevin Lane Keller (çeviri Stratejik marka yönetimi , Anakara: Nobel Yayın Dağıtım, 2017
USTAAHMETOĞLU, EROL. "3. bölüm Marka Rezonansı ve Marka Değer Zinciri 3 Brand Resonance and the Brand Value Chain.." Strategic Brand Management Kevin Lane Keller (çeviri Stratejik marka yönetimi , Nobel Yayın Dağıtım, 2017
USTAAHMETOĞLU, E. (2017) "3. bölüm Marka Rezonansı ve Marka Değer Zinciri 3 Brand Resonance and the Brand Value Chain.", Strategic Brand Management Kevin Lane Keller (çeviri Stratejik marka yönetimi . Anakara: Nobel Yayın Dağıtım.
@bookchapter{bookchapter, author ={EROL USTAAHMETOĞLU}, chaptertitle={3. bölüm Marka Rezonansı ve Marka Değer Zinciri 3 Brand Resonance and the Brand Value Chain.}, booktitle={ Strategic Brand Management Kevin Lane Keller (çeviri Stratejik marka yönetimi}, publisher={Nobel Yayın Dağıtım}, city={Anakara},year={2017} }