Atıf Formatları
Strategic Brand Management Kevin Lane Keller (çeviri Stratejik marka yönetimi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

E. USTAAHMETOĞLU, "3. bölüm Marka Rezonansı ve Marka Değer Zinciri 3 Brand Resonance and the Brand Value Chain.," In Strategic Brand Management Kevin Lane Keller (çeviri Stratejik marka yönetimi , Anakara: Nobel Yayın Dağıtım, 2017.

USTAAHMETOĞLU, E. 3. bölüm Marka Rezonansı ve Marka Değer Zinciri 3 Brand Resonance and the Brand Value Chain.. 2017. In Strategic Brand Management Kevin Lane Keller (çeviri Stratejik marka yönetimi , Nobel Yayın Dağıtım, Anakara, .

USTAAHMETOĞLU, E., (2017). 3. bölüm Marka Rezonansı ve Marka Değer Zinciri 3 Brand Resonance and the Brand Value Chain.. Strategic Brand Management Kevin Lane Keller (çeviri Stratejik marka yönetimi Anakara: Nobel Yayın Dağıtım.

USTAAHMETOĞLU, EROL. "3. bölüm Marka Rezonansı ve Marka Değer Zinciri 3 Brand Resonance and the Brand Value Chain.." In Strategic Brand Management Kevin Lane Keller (çeviri Stratejik marka yönetimi , Anakara: Nobel Yayın Dağıtım, 2017

USTAAHMETOĞLU, EROL. "3. bölüm Marka Rezonansı ve Marka Değer Zinciri 3 Brand Resonance and the Brand Value Chain.." Strategic Brand Management Kevin Lane Keller (çeviri Stratejik marka yönetimi , Nobel Yayın Dağıtım, 2017

USTAAHMETOĞLU, E. (2017) "3. bölüm Marka Rezonansı ve Marka Değer Zinciri 3 Brand Resonance and the Brand Value Chain.", Strategic Brand Management Kevin Lane Keller (çeviri Stratejik marka yönetimi . Anakara: Nobel Yayın Dağıtım.

@bookchapter{bookchapter, author ={EROL USTAAHMETOĞLU}, chaptertitle={3. bölüm Marka Rezonansı ve Marka Değer Zinciri 3 Brand Resonance and the Brand Value Chain.}, booktitle={ Strategic Brand Management Kevin Lane Keller (çeviri Stratejik marka yönetimi}, publisher={Nobel Yayın Dağıtım}, city={Anakara},year={2017} }