Atıf Formatları
Üniversite Öğrencilerinin Sosyal Medya Kullanım Alışkanlıkları Ve Satın Alma Davranışları Arasındaki İlişki
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

M. KAYALAR And Y. E. GENÇ, "Üniversite Öğrencilerinin Sosyal Medya Kullanım Alışkanlıkları Ve Satın Alma Davranışları Arasındaki İlişki," ASOS JOURNAL , no.43, pp.638-656, 2017

KAYALAR, M. And GENÇ, Y. E. 2017. Üniversite Öğrencilerinin Sosyal Medya Kullanım Alışkanlıkları Ve Satın Alma Davranışları Arasındaki İlişki. ASOS JOURNAL , no.43 , 638-656.

KAYALAR, M., & GENÇ, Y. E., (2017). Üniversite Öğrencilerinin Sosyal Medya Kullanım Alışkanlıkları Ve Satın Alma Davranışları Arasındaki İlişki. ASOS JOURNAL , no.43, 638-656.

KAYALAR, MURAT, And YUNUS EMRE GENÇ. "Üniversite Öğrencilerinin Sosyal Medya Kullanım Alışkanlıkları Ve Satın Alma Davranışları Arasındaki İlişki," ASOS JOURNAL , no.43, 638-656, 2017

KAYALAR, MURAT And GENÇ, YUNUS E. . "Üniversite Öğrencilerinin Sosyal Medya Kullanım Alışkanlıkları Ve Satın Alma Davranışları Arasındaki İlişki." ASOS JOURNAL , no.43, pp.638-656, 2017

KAYALAR, M. And GENÇ, Y. E. (2017) . "Üniversite Öğrencilerinin Sosyal Medya Kullanım Alışkanlıkları Ve Satın Alma Davranışları Arasındaki İlişki." ASOS JOURNAL , no.43, pp.638-656.

@article{article, author={MURAT KAYALAR And author={YUNUS EMRE GENÇ}, title={Üniversite Öğrencilerinin Sosyal Medya Kullanım Alışkanlıkları Ve Satın Alma Davranışları Arasındaki İlişki}, journal={ASOS JOURNAL}, year=2017, pages={638-656} }