Atıf Formatları
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Argümantasyon Seviyelerinin TGA Tekniği İle Belirlenmesi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

H. T. BALAYDIN And O. ALTINOK, "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Argümantasyon Seviyelerinin TGA Tekniği İle Belirlenmesi," Uluslararası İnsan ve Toplum Bilimleri Sempozyumu , vol.1, Antalya, Turkey, pp.183-188, 2018

BALAYDIN, H. T. And ALTINOK, O. 2018. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Argümantasyon Seviyelerinin TGA Tekniği İle Belirlenmesi. Uluslararası İnsan ve Toplum Bilimleri Sempozyumu , (Antalya, Turkey), 183-188.

BALAYDIN, H. T., & ALTINOK, O., (2018). Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Argümantasyon Seviyelerinin TGA Tekniği İle Belirlenmesi . Uluslararası İnsan ve Toplum Bilimleri Sempozyumu (pp.183-188). Antalya, Turkey

BALAYDIN, HALİS, And Okan ALTINOK. "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Argümantasyon Seviyelerinin TGA Tekniği İle Belirlenmesi," Uluslararası İnsan ve Toplum Bilimleri Sempozyumu, Antalya, Turkey, 2018

BALAYDIN, HALİS T. And ALTINOK, Okan. "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Argümantasyon Seviyelerinin TGA Tekniği İle Belirlenmesi." Uluslararası İnsan ve Toplum Bilimleri Sempozyumu , Antalya, Turkey, pp.183-188, 2018

BALAYDIN, H. T. And ALTINOK, O. (2018) . "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Argümantasyon Seviyelerinin TGA Tekniği İle Belirlenmesi." Uluslararası İnsan ve Toplum Bilimleri Sempozyumu , Antalya, Turkey, pp.183-188.

@conferencepaper{conferencepaper, author={HALİS TÜRKER BALAYDIN And author={Okan ALTINOK}, title={Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Argümantasyon Seviyelerinin TGA Tekniği İle Belirlenmesi}, congress name={Uluslararası İnsan ve Toplum Bilimleri Sempozyumu}, city={Antalya}, country={Turkey}, year={2018}, pages={183-188} }