K. BİRİNCİ KONUR Et Al. , "Fen ve Teknoloji Derslerinde Yapılandırmacı Yaklaşıma Dayalı Etkinliklerde Öğretim Teknolojilerinin Kullanılabilirliğine Yönelik Öğretmen Görüşleri," Eğitim Teknolojileri Araştırmaları Dergisi , vol.1, no.2, 2010
BİRİNCİ KONUR, K. Et Al. 2010. Fen ve Teknoloji Derslerinde Yapılandırmacı Yaklaşıma Dayalı Etkinliklerde Öğretim Teknolojilerinin Kullanılabilirliğine Yönelik Öğretmen Görüşleri. Eğitim Teknolojileri Araştırmaları Dergisi , vol.1, no.2 .
BİRİNCİ KONUR, K., SEZEN, G., & TEKBIYIK, A., (2010). Fen ve Teknoloji Derslerinde Yapılandırmacı Yaklaşıma Dayalı Etkinliklerde Öğretim Teknolojilerinin Kullanılabilirliğine Yönelik Öğretmen Görüşleri. Eğitim Teknolojileri Araştırmaları Dergisi , vol.1, no.2.
BİRİNCİ KONUR, KADER, GULSAH SEZEN, And AHMET TEKBIYIK. "Fen ve Teknoloji Derslerinde Yapılandırmacı Yaklaşıma Dayalı Etkinliklerde Öğretim Teknolojilerinin Kullanılabilirliğine Yönelik Öğretmen Görüşleri," Eğitim Teknolojileri Araştırmaları Dergisi , vol.1, no.2, 2010
BİRİNCİ KONUR, KADER B. Et Al. "Fen ve Teknoloji Derslerinde Yapılandırmacı Yaklaşıma Dayalı Etkinliklerde Öğretim Teknolojilerinin Kullanılabilirliğine Yönelik Öğretmen Görüşleri." Eğitim Teknolojileri Araştırmaları Dergisi , vol.1, no.2, 2010
BİRİNCİ KONUR, K. SEZEN, G. And TEKBIYIK, A. (2010) . "Fen ve Teknoloji Derslerinde Yapılandırmacı Yaklaşıma Dayalı Etkinliklerde Öğretim Teknolojilerinin Kullanılabilirliğine Yönelik Öğretmen Görüşleri." Eğitim Teknolojileri Araştırmaları Dergisi , vol.1, no.2.
@article{article, author={KADER BİRİNCİ KONUR Et Al. }, title={Fen ve Teknoloji Derslerinde Yapılandırmacı Yaklaşıma Dayalı Etkinliklerde Öğretim Teknolojilerinin Kullanılabilirliğine Yönelik Öğretmen Görüşleri}, journal={Eğitim Teknolojileri Araştırmaları Dergisi}, year=2010}