K. Birinci Konur Et Al. , "Fen ve Teknoloji Derslerinde Yapılandırmacı Yaklaşıma Dayalı Etkinliklerde Öğretim Teknolojilerinin Kullanılabilirliğine Yönelik Öğretmen Görüşleri," Eğitim Teknolojileri Araştırmaları Dergisi , vol.1, no.2, 2010
Birinci Konur, K. Et Al. 2010. Fen ve Teknoloji Derslerinde Yapılandırmacı Yaklaşıma Dayalı Etkinliklerde Öğretim Teknolojilerinin Kullanılabilirliğine Yönelik Öğretmen Görüşleri. Eğitim Teknolojileri Araştırmaları Dergisi , vol.1, no.2 .
Birinci Konur, K., Sezen, G., & Tekbıyık, A., (2010). Fen ve Teknoloji Derslerinde Yapılandırmacı Yaklaşıma Dayalı Etkinliklerde Öğretim Teknolojilerinin Kullanılabilirliğine Yönelik Öğretmen Görüşleri. Eğitim Teknolojileri Araştırmaları Dergisi , vol.1, no.2.
Birinci Konur, KADER, Gulsah Sezen, And AHMET TEKBIYIK. "Fen ve Teknoloji Derslerinde Yapılandırmacı Yaklaşıma Dayalı Etkinliklerde Öğretim Teknolojilerinin Kullanılabilirliğine Yönelik Öğretmen Görüşleri," Eğitim Teknolojileri Araştırmaları Dergisi , vol.1, no.2, 2010
Birinci Konur, KADER B. Et Al. "Fen ve Teknoloji Derslerinde Yapılandırmacı Yaklaşıma Dayalı Etkinliklerde Öğretim Teknolojilerinin Kullanılabilirliğine Yönelik Öğretmen Görüşleri." Eğitim Teknolojileri Araştırmaları Dergisi , vol.1, no.2, 2010
Birinci Konur, K. Sezen, G. And Tekbıyık, A. (2010) . "Fen ve Teknoloji Derslerinde Yapılandırmacı Yaklaşıma Dayalı Etkinliklerde Öğretim Teknolojilerinin Kullanılabilirliğine Yönelik Öğretmen Görüşleri." Eğitim Teknolojileri Araştırmaları Dergisi , vol.1, no.2.
@article{article, author={KADER BİRİNCİ KONUR Et Al. }, title={Fen ve Teknoloji Derslerinde Yapılandırmacı Yaklaşıma Dayalı Etkinliklerde Öğretim Teknolojilerinin Kullanılabilirliğine Yönelik Öğretmen Görüşleri}, journal={Eğitim Teknolojileri Araştırmaları Dergisi}, year=2010}