A. TUYGUN TOKLU, "Çevrimiçi Alışveriş ve Müşteri Memnuniyetinin Araştırılması: Web Tasarımının Rolü," Business Management Studies:An International Journal , vol.7, no.5, pp.2408-2426, 2019
TUYGUN TOKLU, A. 2019. Çevrimiçi Alışveriş ve Müşteri Memnuniyetinin Araştırılması: Web Tasarımının Rolü. Business Management Studies:An International Journal , vol.7, no.5 , 2408-2426.
TUYGUN TOKLU, A., (2019). Çevrimiçi Alışveriş ve Müşteri Memnuniyetinin Araştırılması: Web Tasarımının Rolü. Business Management Studies:An International Journal , vol.7, no.5, 2408-2426.
TUYGUN TOKLU, ARZU. "Çevrimiçi Alışveriş ve Müşteri Memnuniyetinin Araştırılması: Web Tasarımının Rolü," Business Management Studies:An International Journal , vol.7, no.5, 2408-2426, 2019
TUYGUN TOKLU, ARZU T. . "Çevrimiçi Alışveriş ve Müşteri Memnuniyetinin Araştırılması: Web Tasarımının Rolü." Business Management Studies:An International Journal , vol.7, no.5, pp.2408-2426, 2019
TUYGUN TOKLU, A. (2019) . "Çevrimiçi Alışveriş ve Müşteri Memnuniyetinin Araştırılması: Web Tasarımının Rolü." Business Management Studies:An International Journal , vol.7, no.5, pp.2408-2426.
@article{article, author={ARZU TUYGUN TOKLU}, title={Çevrimiçi Alışveriş ve Müşteri Memnuniyetinin Araştırılması: Web Tasarımının Rolü}, journal={Business Management Studies:An International Journal}, year=2019, pages={2408-2426} }