Atıf Formatları
Çevrimiçi Alışveriş ve Müşteri Memnuniyetinin Araştırılması: Web Tasarımının Rolü
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

A. Tuygun Toklu, "Çevrimiçi Alışveriş ve Müşteri Memnuniyetinin Araştırılması: Web Tasarımının Rolü," Business and Management Studies: An International Journal , vol.7, no.5, pp.2408-2426, 2019

Tuygun Toklu, A. 2019. Çevrimiçi Alışveriş ve Müşteri Memnuniyetinin Araştırılması: Web Tasarımının Rolü. Business and Management Studies: An International Journal , vol.7, no.5 , 2408-2426.

Tuygun Toklu, A., (2019). Çevrimiçi Alışveriş ve Müşteri Memnuniyetinin Araştırılması: Web Tasarımının Rolü. Business and Management Studies: An International Journal , vol.7, no.5, 2408-2426.

Tuygun Toklu, ARZU. "Çevrimiçi Alışveriş ve Müşteri Memnuniyetinin Araştırılması: Web Tasarımının Rolü," Business and Management Studies: An International Journal , vol.7, no.5, 2408-2426, 2019

Tuygun Toklu, ARZU T. . "Çevrimiçi Alışveriş ve Müşteri Memnuniyetinin Araştırılması: Web Tasarımının Rolü." Business and Management Studies: An International Journal , vol.7, no.5, pp.2408-2426, 2019

Tuygun Toklu, A. (2019) . "Çevrimiçi Alışveriş ve Müşteri Memnuniyetinin Araştırılması: Web Tasarımının Rolü." Business and Management Studies: An International Journal , vol.7, no.5, pp.2408-2426.

@article{article, author={ARZU TUYGUN TOKLU}, title={Çevrimiçi Alışveriş ve Müşteri Memnuniyetinin Araştırılması: Web Tasarımının Rolü}, journal={Business and Management Studies: An International Journal}, year=2019, pages={2408-2426} }