Atıf Formatları
Sevimli Ürünlerin Duygusal Faydasının Plansız Satın Alma Davranışı Üzerine Etkisi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

A. Öztürk Et Al. , "The Effect of Emotional Benefit of Cute Products on Impulsive Buying Behavior," İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi , vol.10, no.3, pp.2975-2991, 2021

Öztürk, A. Et Al. 2021. The Effect of Emotional Benefit of Cute Products on Impulsive Buying Behavior. İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi , vol.10, no.3 , 2975-2991.

Öztürk, A., Kırmızıkaya, A., & Akın, M. S., (2021). The Effect of Emotional Benefit of Cute Products on Impulsive Buying Behavior. İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi , vol.10, no.3, 2975-2991.

Öztürk, ABDÜLKADİR, Arif Kırmızıkaya, And Mustafa Said Akın. "The Effect of Emotional Benefit of Cute Products on Impulsive Buying Behavior," İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi , vol.10, no.3, 2975-2991, 2021

Öztürk, ABDÜLKADİR Et Al. "The Effect of Emotional Benefit of Cute Products on Impulsive Buying Behavior." İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi , vol.10, no.3, pp.2975-2991, 2021

Öztürk, A. Kırmızıkaya, A. And Akın, M. S. (2021) . "The Effect of Emotional Benefit of Cute Products on Impulsive Buying Behavior." İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi , vol.10, no.3, pp.2975-2991.

@article{article, author={ABDÜLKADİR ÖZTÜRK Et Al. }, title={The Effect of Emotional Benefit of Cute Products on Impulsive Buying Behavior}, journal={İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi}, year=2021, pages={2975-2991} }